Tips til å kle seg som gravid

Flere enn meg som syntes det er ubehagelig å gå med mammabukser nå? Føler de sklir ned og ikke sitter som de skal liksom. Sikkert ikke så rart siden jeg er bare 15 uker. Syntes også at gravidstrømpebuksene er skikkelig ubehagelige.
Sorry, ble nesten litt klageinnlegg det her:hilarious:
Tar gjerne imot tips fra erfarne;)
Husker fra sist at jeg ikke brukte gravid strømpepuksene før magen var ganske stor. Nå er det best med strømpebukser som går langt opp. Er fornøyd med pierre Robert og cubus
 
Husker fra sist at jeg ikke brukte gravid strømpepuksene før magen var ganske stor. Nå er det best med strømpebukser som går langt opp. Er fornøyd med pierre Robert og cubus
Jeg går faktisk med gravidstrømpebukser nå og har blitt litt vant til de. Er faktisk ikke så ubehagelig lenger. Helt enig i at det er best med strømpebukser som går langt opp;)
I det siste har det gått mest i kjoler og skjørt pga buksene er alt for store enda.
 
Har kjøpt to mammajeans fra hm en blå og en sort. Har også kjøpt trange topper sånne 2 pack fra hm, som jeg har korte tynne cardigan over, noen med knyting i livet, andre åpne (hengende) Da syns jeg magen kommer fint frem.

hjemme går det mye i kosebukser og store klær!

har også kjøpt noen hverdags kjoler, som jeg har mammatights til.. men da ser jeg skikkelig gravid ut! :joyful: Så venter litt med det!
 
Back
Topp