Ikke ømme brystvorter dpo..

Liilje

Glad i forumet
Jeg har hatt ømme brystvorter siden EL og kjenner nå at det avtar veldig(5dpo).. og mister også litt trua på at det har gått denne pp’n.

Noen andre her som har opplevd å IKKE ha ømme brystvorter men likevel fått positiv gtest?:oops:

Vet at egget kanskje ikke er ferdig festa engang.. men man mister liksom litt håpet..

Jeg opplevde dette med begge våre Jeg fikk ikke ømme bryster før nærmere uke 6. Da jeg var gravid i sommer fikk jeg derimot ømme bryster veldig tidlig, så jeg tror dette varierer veldig :Heartred

Har alltid hatt veldig ømme bryst ved graviditet, men denne gangen har jeg kjent etter og egentlig ikke kjent noe... ammer fortsatt, så vet ikke om det har noe å si? Fikk positiv test mandag, så er ikke langt på vei.

Har kun hatt ømme bryst i 1 av 3 svangerskap, og det var det første.

Jeg opplevde dette med begge våre Jeg fikk ikke ømme bryster før nærmere uke 6. Da jeg var gravid i sommer fikk jeg derimot ømme bryster veldig tidlig, så jeg tror dette varierer veldig :Heartred

Har alltid hatt veldig ømme bryst ved graviditet, men denne gangen har jeg kjent etter og egentlig ikke kjent noe... ammer fortsatt, så vet ikke om det har noe å si? Fikk positiv test mandag, så er ikke langt på vei.

Har kun hatt ømme bryst i 1 av 3 svangerskap, og det var det første.

Tusen takk for at dere tar dere tid til å svare:Heartpink Får prøve å ikke miste motet helt!

Jeg opplevde ikke ømme bryster eller nipler med kommende storebror og gjorde det heller ikke denne gang. Vet at det er et symptom for mange, men jeg har ikke hatt det, og er gravid! Så ikke mist håpet pga det :) <3

Sniker litt - jeg merka ikke ømme pupper før slutten av uke 5 :) nå i uke 7 er de ganske ømme. Brystvortene er ikke ømme/såre

Ømme pupper eller brystvorter har jeg ikke hatt i noen av svangerskapene, ikke før ved amming. Så, det er ikke noe alle får :)

Bare hatt ømme brystvorter én PP, og da ble jeg ikke gravid. De to PP-ene jeg ble gravid merker jeg det dog dagen før positiv test på puppene. De var store og tunge, og kjentes mye hardere ut. Det skjedde dagen før positiv test (ikke noe før det). Tror det kan variere veldig!

Back
Topp