Luciowl88
Andre møte med forumet
Hei!
lurte på om fler kan si noe om tilstanden sin når det nærmer seg slutten av svangerskapet?
I de siste 2-3 dagene så har jeg følt meg så kvalm og uvel.... sover dårlig om natten, går rundt som en zombie på dagen, ofte kvalm og har null matlyst, flyr ofte på do og har EKSTREMT nedpress....
Jeg tyr til sofaen hver dag og der blir jeg omtrent
Baby beveger seg mye, men også bevegelsene er vonde.... jeg kniper til hver gang hun rører på seg inni der... det stikker og svir overalt der nede rett og slett
.
Har ofte vært til kontroller- blodtrykk og alt det har vært fint igjennom hele Svangerskapet....
Er bare nå mot slutten jeg virkelig ikke har energi/ork til NOE
...
noen fler som har følt det sånn?
lurte på om fler kan si noe om tilstanden sin når det nærmer seg slutten av svangerskapet?
I de siste 2-3 dagene så har jeg følt meg så kvalm og uvel.... sover dårlig om natten, går rundt som en zombie på dagen, ofte kvalm og har null matlyst, flyr ofte på do og har EKSTREMT nedpress....
Jeg tyr til sofaen hver dag og der blir jeg omtrent

Baby beveger seg mye, men også bevegelsene er vonde.... jeg kniper til hver gang hun rører på seg inni der... det stikker og svir overalt der nede rett og slett
. Har ofte vært til kontroller- blodtrykk og alt det har vært fint igjennom hele Svangerskapet....
Er bare nå mot slutten jeg virkelig ikke har energi/ork til NOE
... noen fler som har følt det sånn?

.
...