Tippetråd

Vbt

Elsker forumet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Februarbarna 2020
Hvilken dag tror du at du kommer til å føde? Hvor stort tror du barnet blir?
Om du ikke vet kjønn, tipp gjerne på det også
 
jordmor var rimelig sikker på at det var jente, så stoler på det.
Om jeg får det som jeg ønsker med igangsetting så tror jeg fødselen skjer 6.februar
tipper vekt på 3700
 
Jeg har termin 22.02, og siden alle de andre har kommet på OUL, så tipper jeg 22.02. Jeg tipper jente (så det blir nok gutt, siden jeg har hatt feil alle de andre gangene). Tipper 3240 gram og 51 cm.
 
Last edited:
tipper 3950, 17. feb (10 dager før termin).
vet det blir jente,
 
Termin 16/2, men tipper hun kommer 30/1-20 (fødte storebror i uke 30)
Estimert til 1530 g i uke 30+5, så tipper rundt 3200 g ved fødsel :happy:
 
Tipper 3 februar(igangsetting 31,trur jeg om de holder ord) så siden det er så tidlig tipper jeg. 3200 i uke 37 som jeg føder. Men om han skulle kommet til termin hadde jeg tippet 3700, 54 cm lang.
 
Termin 9. Mars. Tipper baby kommer 29.februar, siden det er dagen jeg helst ikke vil xD
På symfysemål er jeg bittelitt mindre enn ved storesøster, men baby ligger langt nede. Så kanskje 3800. Vet ikke kjønn, men hatt litt en jentefølelse.
 
Menstermin 6.mars, oul termin 29.02. Om lillebror snur seg og jeg får føde vaginalt så tipper jeg han kommer 07.03. Blir det pks håper jeg på 20.02.20:p tipper han veier 3570g
 
EL-termin 7.2, TUL-termin 11.2 og OUL-termin 15.2. Jeg har mest trua på TUL-termin og regner med at denne kommer litt før sånn som storebror. Sf-mål og min vekt er like som sist, men jeg føler på meg at denne babyen blir tyngre likevel. Jordmor kunne ikke se kjønn på OUL, men sa kaaanskje en lillesøster og det stemmer med magefølelsen min... så jeg tipper:

Jente, født 2.2, 3045g, 49cm
 
Har dere ikke visst kjønn noen av gangene? :)
Visste med første, men jeg hadde feil frem til OUL :hilarious: De tre andre har vi ikke visst, og jeg synes det er veldig spennende!
 
Vet at det blir jente. Termin er 14/2 men de andre har kommet 38+0 og 39+3. Tipper hun kommer 2.2, 38+5, veier ca 3700 gram og er 51 cm lang :happy:
 
Termin 18. Vet det blir jente. Tipper jeg går over tiden, da jeg gikk 6 dager over sist. Tipper 22.02. Og 4200 g 52 cm :wideyed:
 
Vi får planlagt snitt denne gang- ikke fått dato enda...
Enten uke 37 eller 38 - kommer an på hvor stor han er på tul i uke 34.

storebror har bursdag dagen etter jeg går inn i uke 38..
Jeg håper på fødsel uke 37:happy:

gjetter på 11/2, 3800g, 52 cm.
 
Venter jente, termin 6.2. Tipper (les: håper på) igangsetting 10.2, tipper 3750 gram og 51 cm :)
 
Hva har dere fra før da? Ja, høres veldig spennende ut :) Jeg er bare aaltfor nysgjerrig :hilarious:
Vi har to jenter og en gutt :happy: Jeg også MÅTTE bare vite med første, men mannen ville egentlig ikke vite da heller, men vi ble enig at han da skulle få viljen sin med nr 2. Og da viste det seg at jeg også syntes det var fantastisk spennende å ikke vite . Selv om jeg er en dødsnysgjerrig sånn generelt :joyful:
 
Back
Topp