♡ IKM UKE 1 ♡

Litt sterkere i dag :dummy: 10 dpo på utvannet urin. Kan sette meg på gravid! :angel7

Vedlegg

• 0B1B554C-682A-4DC5-9A45-A6053B009C5A.jpeg
    0B1B554C-682A-4DC5-9A45-A6053B009C5A.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 127
11 dpo - blenda test :wtf: Hadde egentlig ikke forventa annet, men man blir alltid litt skuffa allikevel. Da gir jeg opp denne pp’n og venter på TR :dead:

(Vet det er tidlig, og jeg testa ikke med tidligtest, så det KAN fortsatt være håp.. Men jeg gir heller opp håpet og blir positivt overraska om tanta ikke kommer :wacky: Over og ut)

Blenda test her også..:shifty: Er 12dpo så da gir jeg også opp denne PP'en, regner med mensen er her i morgen.

Tar en liten pause herfra nå, for å nyte siste del av ferien. Bare å sette meg på ikke gravid :happy:

Hei! Tok test igjen i dag(13 dpo), streken er like svak som den i gårmorges:shy: 1. Redd for at det er ny kjemisk:arghh: 2. Vet at streker ikke nødvendigvis blir sterkere dagen etter..
Litt ubehag på venstre side i korsryggen nå:smug:

Litt for spennende selv for meg dette :rolleyes:

Last edited:
11 dpo og blenda test i dag morges.. I utgangspunktet har jeg alltid tenkt at alt før IKM er tidlig, og at håpet er der frem til TR kommer. Men kjenner jeg blir påvirket og litt motløs av at andre «gir opp» når testen ikke er positiv 10/11 dpo:sorry:

11 dpo og blenda test i dag morges.. I utgangspunktet har jeg alltid tenkt at alt før IKM er tidlig, og at håpet er der frem til TR kommer. Men kjenner jeg blir påvirket og litt motløs av at andre «gir opp» når testen ikke er positiv 10/11 dpo:sorry:

Jeg tenker i utgangspunktet det samme som deg, men jeg har også blitt påvirka her inne :wacky: Kanskje jeg må ta meg en pause fra forumet framover :p

Tusen takk:gen014 tørr ikke heeeeelt å slippe jubelen løs da jeg ser mange har opplevd kjemisk (hva er egentlig dette?) osv, tar digital på IKM og ser hva det blir til da:dance018

Tusen takk:gen014 tørr ikke heeeeelt å slippe jubelen løs da jeg ser mange har opplevd kjemisk (hva er egentlig dette?) osv, tar digital på IKM og ser hva det blir til da:dance018

Jeg har forstått kjemisk som at egget blir befruktet, samt fester seg "nok" til at kroppen rekker å produsere hcg til positivt utslag på test, men ikke godt nok til at det greier seg..slik at det ender med menstruasjon

Jeg tenker i utgangspunktet det samme som deg, men jeg har også blitt påvirka her inne :wacky: Kanskje jeg må ta meg en pause fra forumet framover :p
Forstår godt det er lettere å «gi opp», og heller bli positivt overrasket hvis testen blir positiv, enn å håpe og håpe og så bli skuffa hvis det ikke klaffet. Føler på det samme selv.. En pause fra forumet høres ut som en god idé:shy::angelic:

Da var det ingen tvil lenger :).

Krysser fingre og tær for at alle spirene holder seg - og at dere som fortsatt ikke har testet får positive tester :).

Vedlegg

• Skjermbilde 2019-12-29 kl. 15.35.22.png
    Skjermbilde 2019-12-29 kl. 15.35.22.png
    271,5 KB · Visninger: 152
Back
Topp