⭐️IKM uke 52 ⭐️

Her har TR meldt sin ankomst, på selveste julaften. Da vi begynte å prøve for et halvår siden var det ikke slik vi så for oss at julen 2019 skulle bli. Jeg er så tom, men samtidig full av sorg.
Åååh :sorry: sender mange klemmer ❤️ håper spira sitter neste PP ❤️
 
Her har TR meldt sin ankomst, på selveste julaften. Da vi begynte å prøve for et halvår siden var det ikke slik vi så for oss at julen 2019 skulle bli. Jeg er så tom, men samtidig full av sorg.
Huff, det var trist lesing. Sender deg masse klemmer og varme tanker, og håper spira sitter neste gang ❤
 
Mensen er nå 5 dager for sen. Testet 2 dager før forventet mens. Den var ikke to streker. Ingen tengn til mensen enda og den kommer alltid den 20. Så tenker å se det ann til i morgen. Å kjøpe test på bensinstasjon. Håper å krysser fingrene
 
Etter to dager med blank GT DPO 8 og 9 eller 9 og 10, litt usikker, kjenner jeg meg enormt nedfor. Første graviditet ble treff på første PP, andre graviditet som endte i MA uke 12 ble vi gravide på 2 syklus uten prevensjon, og med bevisst å ikke prøve da jeg ønsket å vente noen mnd. Nå etter MA i oktober og ikke noe utslag siden kjenner jeg det raser litt sammen for meg. Forstår ikke helt hvorfor det nå blir så vanskelig? Vil tro vi går inn i PP4 (hvis PP før første mens teller etter MA), og det tas ikke med godt mot. Er veldig klar over at jeg er langt fra de av dere som har prøvd lenge, men da jeg hadde en følelse av at dette skulle gå så fort så blir PP4 svært skuffende.. TR 27/12.. :banghead::smiley-angry017
 
Jaaaaaa :happy093
Endelig!! Beste julegave jeg kunne tenkt meg :hug007
Sitter her og får vel ikke lagt meg igjen nei :excited001:excited001

God jul! Håper det følger mange flere :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_20191225_064622.jpg
    IMG_20191225_064622.jpg
    19,8 KB · Visninger: 126
Her har TR meldt sin ankomst, på selveste julaften. Da vi begynte å prøve for et halvår siden var det ikke slik vi så for oss at julen 2019 skulle bli. Jeg er så tom, men samtidig full av sorg.
Føler med deg. Er på PP7, og hadde veldig godfølelse for denne prøveperioden. Men blank tidligtest 11 DPO, så nå har jeg gitt opp håpet.. siden jeg sluttet med prevensjon i mai hadde jeg ikke trodd det ikke skulle skje før jul/nyttår..:( Håper det snart blir vår tur :Heartred
 
Det er rett og slett ei utholdende jul! Vi skulle hatt termin i morra ❤️ Hadde håpet på ny positiv test til jul, noe vi ikke fikk da tante rød kom 4 dager før tiden. Tok en test ekstra i går kveld bare for og sjekke og den var fortsatt blenda. Klara ikke glede meg over alle rund oss som kommer med gode nyheter nå i jula om at di venter og som nylig har fått... Måtte bare få ut litt frustrasjon! Har btw bytta nick fra LHC85 og jeg kan settes på ikke gravid. Dåkke alle andre må ha lykke til og kanskje jeg ser noen andre av dere i ei annen ikm gruppe ❤️
Over og ut og Godt Nyttår ❤️
 
Testebonaza her:excited001 3. testen i dag. 10 dpo. Ser en strek!!!!!:excited001:dance018:happy093:smiley-bounce015
 

Vedlegg

  • 20191225_131225.jpg
    20191225_131225.jpg
    11,9 KB · Visninger: 93
9 dpo i dag, blank g-test i går, rødbrunt slim på formiddagen i dag:rolleyes: Enten er det noe som foregår eller så har spottingen før tr begynt..

:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Tror vi kan kalle spottingen for TR nå, og sette meg på ikke gravid. Så får jeg ta en test om en uke for sikkerhets skyld, og heller oppdatere om det likevel gikk veien.

Gratulerer til alle med to streker, og stor klem til dere med én ❤ God jul til dere alle :happy:
 
Det er rett og slett ei utholdende jul! Vi skulle hatt termin i morra ❤️ Hadde håpet på ny positiv test til jul, noe vi ikke fikk da tante rød kom 4 dager før tiden. Tok en test ekstra i går kveld bare for og sjekke og den var fortsatt blenda. Klara ikke glede meg over alle rund oss som kommer med gode nyheter nå i jula om at di venter og som nylig har fått... Måtte bare få ut litt frustrasjon! Har btw bytta nick fra LHC85 og jeg kan settes på ikke gravid. Dåkke alle andre må ha lykke til og kanskje jeg ser noen andre av dere i ei annen ikm gruppe ❤️
Over og ut og Godt Nyttår ❤️
Sender over mange styrkeklemmar!!! ❤️ Håpar det klaffar fort for dykk med IVF på nyåret. Her hos meg har eg klart å ikkje testa enno, skal venta til fredag, 14 DPO. Prøver å ikkje ha så store forhåpningar, samtidig som at det sjølvsagt også er viktig å bevara håpet om positiv test. Vanskeleg balansegang, særleg ettersom me no er i PP20 på nr. 2... Men i det minste veit me at det blir IVF-oppstart i slutten av januar om det ikkje klaffar no eller i neste PP, så det er ei fin trøst.
 
Vis vedlegget 315020

Dagens test 9 dpo blenda.. trodde jeg så en liten skygge på gårsdagens test, så hadde håpet jeg så noe i dag også... fått svak svak strek 9dpo i tidligere svangerskap, så dårlig magefølelse nå :(
Testet noe mer?
 
Tok GT nå. 6 timer siden jeg tissa sist. Blendahvit. Ble skikkelig skuffet. En tidlig test, så hvis jeg er gravid burde den gitt utslag. Så da er det bare å innstille seg på ny prøveperiode selv om IKM er på tirsdag. Urkh!
Testet noe mer? ❤️❤️
 
Sender over mange styrkeklemmar!!! ❤️ Håpar det klaffar fort for dykk med IVF på nyåret. Her hos meg har eg klart å ikkje testa enno, skal venta til fredag, 14 DPO. Prøver å ikkje ha så store forhåpningar, samtidig som at det sjølvsagt også er viktig å bevara håpet om positiv test. Vanskeleg balansegang, særleg ettersom me no er i PP20 på nr. 2... Men i det minste veit me at det blir IVF-oppstart i slutten av januar om det ikkje klaffar no eller i neste PP, så det er ei fin trøst.

Kan nesten ikke klage på mine 4pp og du e på 20pp!
Sikker litt mer følsom nå med tanke på at det er termin snart og vi sitter uten noe baby...
Håper du får positiv test <3 masse lykke til!
 
Back
Topp