Gratispakkene

Hentet REMA sin og skoringen sin. Kunne hentet kiwi og apoteket sin også, men det får bli en annen gang. Synes det er veldig kjekt med slike pakker. Gratis produkter. Sist fikk vi både avent flaske og mam flaske i apotek 1 sin og en avent smokk og en mam smokk. Hos REMA fikk vi også en body. Vi fikk hentet ut både libero og kiwi sin baby eske. I kiwi sin fikk vi stelleveske.
En venninne fikk nameit babypakke for et år siden, men den eksisterer desverre ikke lengre.
Når eldste ble født hadde vi apotek 1 sin, bots apotek hadde en, RIMI, kiwi. Så blitt en del endringer med årene
 
Hentet REMA sin og skoringen sin. Kunne hentet kiwi og apoteket sin også, men det får bli en annen gang. Synes det er veldig kjekt med slike pakker. Gratis produkter. Sist fikk vi både avent flaske og mam flaske i apotek 1 sin og en avent smokk og en mam smokk. Hos REMA fikk vi også en body. Vi fikk hentet ut både libero og kiwi sin baby eske. I kiwi sin fikk vi stelleveske.
En venninne fikk nameit babypakke for et år siden, men den eksisterer desverre ikke lengre.
Når eldste ble født hadde vi apotek 1 sin, bots apotek hadde en, RIMI, kiwi. Så blitt en del endringer med årene
Mye som har skjedd med de pakkene ja.

Fikk den gamle til Rema og har hentet ut mesteparten av tingene til den nye. Legger ut bilde etter hvert
 
Fikk hentet apotek pakken i dag :) greit innhold. Føler nå at det meste er i hus før ny Baby (stelleprodukter og bleier)
 
Har fått hentet ut apotek-pakken og rema1000 :) De hadde en del igjen på lager av den gamle varianten, så der fikk jeg dobbelt opp :D Lurte på å få tak i Kiwi sin også, men da må jeg ut av kommunen så det vet jeg ikke om jeg gidder :rolleyes:
 
Har fått hentet ut apotek-pakken og rema1000 :) De hadde en del igjen på lager av den gamle varianten, så der fikk jeg dobbelt opp :D Lurte på å få tak i Kiwi sin også, men da må jeg ut av kommunen så det vet jeg ikke om jeg gidder :rolleyes:
Hvilken gamle variant? :p
 
Hvilken gamle variant? :p
Den som kommer i den posen, den utgår nå sånn at en heller får omtrent de samme produktene gratis i rema1000 sin app bare uten den posen :)
 
Den som kommer i den posen, den utgår nå sånn at en heller får omtrent de samme produktene gratis i rema1000 sin app bare uten den posen :)
Oja den rema1000 posen :p likte de posene.. brukt de i barnehagen.. sist fikk vi en body med.
Min mann måtte plukke varene selv
 
Oja den rema1000 posen :p likte de posene.. brukt de i barnehagen.. sist fikk vi en body med.
Min mann måtte plukke varene selv
Ja, var veldig greit at de hadde en del igjen enda, så jeg fikk både den + hente ut gratisproduktene i appen :D
 
Ja, var veldig greit at de hadde en del igjen enda, så jeg fikk både den + hente ut gratisproduktene i appen :D
Heldig da :p her kannvi hente ut apotek pakken 2 ganger xD ble ikke registrert ved henting xD
 
Oooo, det er fint! :D
Tidligere har vi hentet ut litt dobbelt av alt xD hihi, men denne gangen er det litt vanskeligere. Æ app, trumf medlem og apotek app xD
 
Enda ikke hentet rema 1000 sin men tenkte som dere over og spørre om de har den gamle pakken liggende isteden for de i appen, for likte godt den gamle pakken med body og sånt. Har jo boddyen ubrukt her da så har jo egentlig fått den allerede bare for en stund siden, men lov å prøve. :p
 
04D865EA-F0F0-43C3-87AB-C232442543EE.jpeg BF83D1FD-CBAE-4AE0-9727-9ACF246FA4FD.jpeg 1B7DB60E-10CC-47C2-BE55-6384F34556CB.jpeg
 
Jeg så på disse gratispakkene, men det virker som om man må takke ja til veldig mye reklame samtidig, så jeg er litt skeptisk. Hva er deres erfaring med det?
Ja, du godkjenner vilkårene som inneholder blant annet dette på Apotek 1 sin pakke:

Jeg vil gjerne ha en BabyBox med mange flotte produkter. Jeg samtykker til å motta markedsføringshenvendelser, informasjon og vareprøver per telefon, post, e-post, SMS eller via andre elektroniske medier fra Nordic Family Group AB, (BabyBox) og deres samarbeidspartnere, Apotek1, Boob , Egmont (magasinet Foreldre & Barn), Gjensidige, HTS Safety (forhandler BeSafe bilstoler og Voksi vognposer), Liberoklubben, Procter & Gamble - Pampers og Sandviks AS (f.eks Goboken). Dette samtykket vil overstyre en eventuell reservasjon i reservasjonsregisteret. Jeg er kjent med at jeg til enhver tid kan reservere meg mot slike henvendelser ved å følge instruksjonene under avregistrere. Bestiller du en BabyBox samtykker du også till att bli medlem i Apotek1 Kundeklubb og Liberoklubben

Jeg samtykker også til at tilbyderen av BabyBox, Nordic Family Group AB, samler inn, oppbevarer og videreformidler personopplysningene jeg har oppgitt i dette skjemaet, til de samarbeidspartnerne som er angitt ovenfor. Nordic Family Group AB og samarbeidspartnere vil behandle personopplysningene for det formål å sende ut markedsføringshenvendelser som beskrevet ovenfor. Dette samtykket vil overstyre en eventuell reservasjon i reservasjonsregisteret.




F.eks så får du ett nytt kundenummer her i Sandviks når du bestiller denne boksen. Vi sender ut reklame i posten, nyhetsbrev på mail, og rett etter termindatoen så ringer telefonselgerene våre. :)

Alltid lurt å lese vilkårene. Det hadde spart oss på kundeservice for mange henvendelser. :)
 
Skal hente apotek1 sin og kiwi sin iallfall :)
 
Hadde helt glemt at dette fantes :D så nå ble jeg glad. Bestilte nettopp fra rema, apotek 1, kiwi og Skoringen :) henter det i løpet av uka :)
 
Back
Topp