Alt føles som en evighet. 2020 bebis ønskes. adhd mom

Karolinefrk

Betatt av forumet
Må bare få klarnet hode et sted og hva er bedre enn her inne.
må unnskylde hvis jeg skriver rotete eller med feil adhd leseskrive vansker og masse tanker .:happy093
Måtte lage ny konto da den gamle ble borte.:angry9
Karoline 26 år fra østfold her.:nailbiting:
Har to barn en gutt født 08 og jente født 13, fra mitt forrige forhold.;)
Nå for ca et år siden fant jeg og kjæresten ut at vi skulle begynne og prøve tok ut p stav og syklusen kom tilbake en mnd etter og da var det bare og legge inn aksjer da :) gledet oss masse hadde 3pp før spira satt.
vi gledet oss masse begynte og dele nyheten med familie og venner <3:)
bikka 12 uker og begynte og føle at ting ikke stemte bestilte time hos priv ul. de hadde mye og gjøre så måtte vente en uke.:dead:
Hu måla og sjekka og sa at jeg var 9+0 uker på vei. så ble satt tilbake en uke. noe som jeg ikke fikk til og stemme med når jeg tok test osv men måtte jo bare gå med på det.
jeg dro hjem fra denne ul med litt mindre klump i brystet.:facepalm:
det gikk to uker før jeg begynte og ane ugler i mosen jeg ringte jordmor og fikk time til ul samme dag. dro inn og fikk bekreftet igjen at alt var bra. men de var ikke enige i termindatoen hu jordmoren hadde satt så de mente jeg var 9+4.
jeg viste nå at jeg hadde rett noe var galt med bebisen. sykehuset mente det ikke var noe galt ble sendt hjem med enda større klump i brystet. men ble ikke tatt seriøst. men jordmor lot timebestillingen til 18 ukers kontrollen stå selvom jeg da bare i følge sykehuset var 12+4 den dagen.
jeg mente jo fortsatt at jeg skulle ha vært 18 uker på vei denne dagen.
kommer inn til jordmor og hu begynner og lete finner ingen hjertelyd.
kommer 3 leger inn og de sjekker og sier at bebisen er fortsatt 9 uker i strl. jeg klarer ikke reagere der inne jeg får medisiner og beskjed om og komme inn i morgen og ta utskrapning.
natten ble uten søvn hadde ikke gått opp for oss at dette hadde skjedd.
dagen kom og ble sendt inn alene og den følelsen og våkne etter narkosen var jævlig.
Jeg var helt tom. magen var borte. puppene var ikke ømme. Jeg knakk totalt. og det og ligge der alene var vondt.
kjæresten fikk ikke komme inn enda så lå der en evighet og følte hele verden hadde gått under.

vi dro hjem og ble enige om at hvis ting kom seg fort til hektene så skulle vi prøve på nytt.
første uka gikk jeg blødde nesten ikke. dumme som vi var prøvde vi igjen allerede etter en uke selvom vi ble frarådet det.
det gikk 2-3 dager med feber så bar det på sykehuset i sykebil med blodforgiftning. vet ikke om det kom av våre handlinger men. ble sendt inn på opperasjonsbordet og de tok en ny utskrapning. våknet etter narkosen og hadde sinnsyke smerter nede i høyre del av magen. ct ble gjort og der fant de blodpropp på blodtilførselen til eggstokken. nå trudde jeg virkelig at jeg mister min sjanse til og få en bebis til. ble satt på masse blodfortynnende.
og ble liggende på sykehuset i 2 uker, den dag i dag nesten 4 mnd senere har jeg fortsatt smerter der men de finner ingenting galt.

to dager etter dette sykehusbesøket fikk jeg en tlf fra en gynekolog han sa
hei. dine prøver etter utskrapningen var ikke bra du hadde noen celler ved fosteranlegget som ikke var bra.
du må ta blodprøve annhver uke i 3 mnd og derretter en gang i mnd du må komme på ultrayd sjekk. jeg sender en innkallelse i posten.
jeg forsto ingenting har jeg kreft spør jeg og han bare sa nei.
også la han på.
jeg satt igjen som et spørsmålstegn.
begynte og tråle nettet opp og ned fant ingen svar. sov ikke det neste døgnet.
skulle ta blodprøve dagen etter og spurte da hva slags blodprøve det var når jeg satt på labben hu dama bare det er en hcg prøve....
dro hjem tråle nettet en runde til og finner en diagnose som stemte på det meste. inkomplett blæremola altså drueklase pluss et foster og en morkake som ikke fungerte fullstendig. leste meg grønn på den lille informasjonen jeg fant. det gikk en mnd og ul var på dagsplan.
kom inn og fikk beskjed at blodprøvene var bra og livmor pluss eggstokker så bra ut...
da har jeg gått en mnd og trudd at jeg har kreft. :hungover: gynekologen beroliget meg med at dette var noe de måtte gjøre. men etter 3-4 mnd så kan man begynne og tenke på og prøve på nytt.
så nå sitter jeg her med noe som føles ut som en evighet i helvete.

og når man endelig får klarsignal til og begynne og planlegge og finne sykluss så er jo alt bare kluss.
september var masse blødninger og samme med oktober og november håpa at syklussen på 28 dager kom nå i desember og eggløsningstester pluss gtest kjøpt inn men ingen ting stemmer. første sykluss varte 18 dager der 6 dager med tr og deretter null eggløsning og finne. men våknet med ømme pupper for en uke siden så tok en gtest men den var blendahvit og det var de to andre jeg tok for 3 dager siden og i dag også. måtte teste til og med nå selvom jeg har begynt og blø igjen. :arghh: har jo lest om alle de som har hatt mensen men gravid for det :smiley-angelic001

så nå håper jeg blødningen gir seg om to dager så begynner jeg med nye eggløsningstester.. skal se om jeg får lastet opp bilder med pcen så kan jeg dele hele neste pp hvis det blir noen.
håper dere liker og lese om meg og mine nedturer haha. sorry for surr men ikke lett og skrive med adhd
 
Wow, for et mareritt du har opplevd :( har ikke ord.. Kjenner dog igjen smerten ved å miste. Sender deg mange klemmer og lykkeønskninger. Håper spiren sitter snart, og at det blir 2020 baby på dere :Heartred
 
Wow, for et mareritt du har opplevd :( har ikke ord.. Kjenner dog igjen smerten ved å miste. Sender deg mange klemmer og lykkeønskninger. Håper spiren sitter snart, og at det blir 2020 baby på dere :Heartred

ja har vært tungt glad jeg har kjæresten og støtte meg på. han har ligget i stolen på sykehuset de dagene jeg lå der og når jeg kom hjem gjorde han alt han kunne for at hverdagen skulle bli bedre <3
takk<3
 
:smiley-angelic001Kjære syklus kan du plis bli normal :smiley-angelic001
Nå har jeg håpet på et september barn
Tenk hvis det kunne klaffe nå og at tr ga seg den 19 desember og vi kunne fått første pp med eggløsning :happy090
Den dagen tr gir seg skal jeg seriøst begynne med eggløsningstester på dag 1 og håpe jeg finner den en av dagene så jeg får en 2020 bebis. Både jeg og kjæresten vurderte egentlig en fertilitetsmonitor men hjelper vel ikke noe når syklussen er kluss :schocked028
 

Vedlegg

  • CD462070-5598-4894-80FB-0D7F186B6BF4.png
    CD462070-5598-4894-80FB-0D7F186B6BF4.png
    76,6 KB · Visninger: 82
Da har endelig tr sakt farvell. Kjæresten kjøpte eggløsningstester i går og skal bli spennende og se om det er noen eggløsning denne måneden. blakker oss begge på alle mulige tester. Vil så gjerne at det skal klaffe :Heartbigred og hvis jeg blir gravid nå så blir terminen rundt 21 september 2020 og det hadde passa oss yppelig da barna har bursdag i august og oktober og jeg i september. Da holder jeg liksom oss inne i de tre mnd :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Dagen for og gjøre nye ting i dag.
startet dagen med en tur til doktoren med en gutt som har fått allergisk reaksjon i ansiktet.
så sendte jeg han på skolen med nye tabletter og krem i ansiktet.
deretter kokt grøt til 72 førsteklassinger sammens med mamma noe jeg hadde beregnet litt liten tid til så var klar på skolen 1 min før vi skulle servere. Ganske stressende.
deretter hjem og rydde etter oppkok av grøt. Og skrive handleliste til jul så hente førsteklassingen for så og bruke en time i butikken før jeg hentet sjetteklassingen for så og handle en julegave ( mangler bare 2 julegaver så er alt klart)
Timene går fort unna på dagtid. Når man har barn.
men kveldene går bort i og drømme om en bebis i hus skulle jo egentlig vært høygravid nå. Men sitter her og er i startgropa igjen.
Lastet ned ny app i dag premom. ikke satt meg helt inn i den men så langt er den enkel og bruke.
Og tatt første eggløsningstest i dag bare for og være 100% sikker på at jeg får med meg når jeg har eggløsning. Hadde vært supert om alt klaffet i første prøveperiode. Tenk om 9 mnd kan det hende jeg har en bebis liksom. Bare håper kroppen min er med og eggløsningen kommer som planlagt i mitt hode
 

Vedlegg

  • FBAE5530-D8A6-4066-A193-1D85681E13FC.png
    FBAE5530-D8A6-4066-A193-1D85681E13FC.png
    38,4 KB · Visninger: 80
endelig så begynner eggløsningsstreken og bli sterkere. Nå blir det og holde seg noe. Timer og ta ny test senere i dag. Har lagt inn aksjer hver dag bare for og være sikre. Håper det blir en liten spire av dette.
hvis det ikke går denne prøveperioden så blir det temping. og eller fertilitetsmonitor. Jeg er en romjulsbaby selv. Altså født i september.
E9270207-D6A6-4422-94E1-6FA546119CB0.png
7F55EE0D-92B9-46EA-8DA4-0D53845D6A65.png
Ø
 
Hei hei. i dag er jeg 5dpo cd18 :happy: måtte få kjæresten til og kjøre innom butikken for og kjøpe rufus tidligtest. Veit det er alt for tidlig. Meeen må bare ha en test og teste i morgen tidlig. Har egebtlig sakt at jeg bare skal vente på tr men det går ikke når ønsket er sååå stort. :smiley-angelic001 Ber på mine knær. Tenk om ting kunne klaffet nå.
har hatt ganske mye stikkinger nederst i magen og en sånn brennende følelse :happy: og det hadde jeg sist bår jeg Ble gravid. Oppdaterer i morgen med ehm muligens blenda hvit test. Meeen kan jo håpe at man har flaks da :p:p:hilarious:
 
7 dpo så en halv strek men synes ikke på bilde. Klarte ikke drøye til i morgen. Håper billigtestene kommer i posten snart så jeg får testet meg i hjel. Har så mye symptomer også som jeg ellers ikke har som for eks brennende følelse nederst i magen og trøtt. Pluss at jeg har vondt i bekkenet og det er akkurat lik som det var i april. Mangler liksom bare ømme pupper.
 

Vedlegg

  • BA038804-EA60-41E6-95BE-FD388CFE3070.jpeg
    BA038804-EA60-41E6-95BE-FD388CFE3070.jpeg
    11,7 KB · Visninger: 81
Symptom leting på høyt nivå. Kvalm og uggen i kroppen akk slik som ved forrige svangerskap. Satser på at det er en spire som vokser. venter på flere billigtester i posten nå. Ny test i morgen tidlig
 
Symptom leting på høyt nivå. Kvalm og uggen i kroppen akk slik som ved forrige svangerskap. Satser på at det er en spire som vokser. venter på flere billigtester i posten nå. Ny test i morgen tidlig
Huff lykke til. Krysser virkelig fingrene for at alt skal gå knirkefritt for deg denne gangen!
 
Cd23 i dag. Altså 10 dpo. Ikm er om 4 dager. Rana alle butikker for tester. For billigtestene er ikke og finne i postkassen enda i hvertfall. Hatt to tester nå som er strek etter 1 min deretter blir den borte etter 5 min. tar og krysser fingrene for at det er en spire. Har mange symptomer som skriker mot meg ofte om dagen. Magen brenner og stikker. Kvalmen på plass og trøtt pluss litt hodepine. Og aggresjon Men plager meg at testene ikke viser ordentlig strek på testene jeg tar. Og har liksom ikke den tissetrangen jeg hadde ved forrige sv. Satser på at billigtestene dukker opp i morgen så skal jeg teste morgen og kveld. Håper virkelig ikke det er tr som spiller meg et puss.
 
Cd24. 11dpo. Tr om 3 dager.
Eneste jeg har i tankene er symptomer og tester. Hadde vært sååå deilig hvis ting hadde klaffet. Tok test i dag også den var blenda men etter 8 min kom det en spøkelsestrek som ble borte igjen etter kort stund både jeg og kjæresten så den. Og det er test nr 3 det skjer på denne mnd. Håper virkelig billigtestene kommer i posten snart. Kan ikke fortsette og kjøpe de dyre testene i butikken. har slitt veldig med søvn i natt ligger og bare håper at testen på morgenen har to streker.
men så heldig var jeg ikke i dag. Bare en spøkelsestrek igjen. Blæææ.
Ha en super fin dag. Jeg skal ligge her og samle krefter for er helt kake i dag
 
Back
Topp