Noen som har begynt å prøve igjen allerede?

Nettopp fått positiv test her, så det kan se ut til å bli en januarbaby neste år. Spent på hvordan det blir med to så tette:)

Gratulerer!

Jeg glemte helt å oppdatere her, men etter en 60-dagers syklus tidlig i vår ble jeg gravid på neste forsøk - så her blir det termin i desember :dummy:

Omtrent samme aldersforskjell som med dine, dette blir spennende!
 
Gratulerer!

Jeg glemte helt å oppdatere her, men etter en 60-dagers syklus tidlig i vår ble jeg gravid på neste forsøk - så her blir det termin i desember :dummy:

Omtrent samme aldersforskjell som med dine, dette blir spennende!
Spennende!

Gratulerer
 
Gratulerer!

Jeg glemte helt å oppdatere her, men etter en 60-dagers syklus tidlig i vår ble jeg gravid på neste forsøk - så her blir det termin i desember :dummy:

Omtrent samme aldersforskjell som med dine, dette blir spennende!
Så spennende, gratulerer til deg også!:Heartred
 
Da har vi bestemt oss for å sette i gang med prøvingen på nr 2 på neste el!

Hvordan går det med dere andre? :)
 
Da har vi bestemt oss for å sette i gang med prøvingen på nr 2 på neste el!

Hvordan går det med dere andre? :)

Hadde egentlig tenkt å vente til våren, men har sluttet med prevensjon for flere måneder siden. Fortsatt ikke fått tilbake mensen så er litt vanskelig å "prøve", men håper skudd i blinde skal føre til ny graviditet. Blir en tur til legen på nyåret om ikke mensen kommer i løpet av jula.
 
Da har vi bestemt oss for å sette i gang med prøvingen på nr 2 på neste el!

Hvordan går det med dere andre? :)
Så spennende!
Vi venter en overraskelse i mnd skiftet februar/mars
 
Hadde egentlig tenkt å vente til våren, men har sluttet med prevensjon for flere måneder siden. Fortsatt ikke fått tilbake mensen så er litt vanskelig å "prøve", men håper skudd i blinde skal føre til ny graviditet. Blir en tur til legen på nyåret om ikke mensen kommer i løpet av jula.

Ja det skjønner jeg at ikke er så lett! Får håpe på en overraskelse snarest da;)
 
Så spennende!
Vi venter en overraskelse i mnd skiftet februar/mars
Ja det er så utrolig koselig å se altså, gratulerer ;-) utrolig hyggelig!! Hvordan er formen?
 
Ja det er så utrolig koselig å se altså, gratulerer ;-) utrolig hyggelig!! Hvordan er formen?
Tusen takk.
Helt grei. Totalt utslitt og sovner hvorsomhelst og nårsomhelst...
 
Her ble det jammen klaff i pp1 så da er en ny september spire ventet <3
 
Her ble det egentlig en septemberspire, men mista i uke 6, så håper på oktoberspire :rolleyes:
 
Prøver iherdig, men ikke noe klaff enda :p
 
Back
Topp