Gratispakkene

Har henta kiwi og rema sine.
Dvs. Rema sin der dukker jo bare tingene opp som gratis i appen, så henta ikke ut en av tingene.

Syns de var helt greie, men at jeg husker de som bedre i 2017.. Var feks ikke smokk eller flaske i noen av de denne gangen.
 
Har henta Apotek 1 sin, og jeg kan ikke si at jeg er sånn super imponert akkurat. Var glad for smokken og flaska som fulgte med da :smiley-ashamed004
 
Har hentet ut rema, kiwi og apotek1 sin. :)
Rema sin: helt grei følger med ting som bleier, våtservietter, tørre stellekluter osv. Er jo ting man får bruk for. Mener å huske at jeg ikke synes bleiene var så gode i de minste størrelsene.

Kiwi: følger med ting som bleier, våtservietter osv. men den har også skje til babyen og bind til mor. Helt grei.

Apotek1: inneholder bleier, stellekluter, men også flaske og smokk pluss litt vareprøver osv. Den også helt ok. Av de tre pakkene er jeg mest fornøyd med apotek1 sin. Flasken som var med var en aventflaske. Det var jeg litt skuffet over siden jeg ikke synes de var så gode sist. I 2017 var det mamflaske som fulgte med. :)
 
Henta rema sine gratis ting, Apotek 1 sin og skoringen sin :) har ikke åpnet å sett på det enda. Men jeg er uansett fornøyd så lenge det er gratis :p
 
Skoringen sin er vel ikke helt gratis?
Nå er den det
Var ikke det sist (porto), men nå er den og når babyen fyller 1 kan man hente et prat tøfler også i tillegg til å få litt rabatt på sko
 
Jeg så på disse gratispakkene, men det virker som om man må takke ja til veldig mye reklame samtidig, så jeg er litt skeptisk. Hva er deres erfaring med det?
 
Ja da har de nok endret på det :)
Nå kjenner jeg det er irriterende at vi ikke har skoringen her jeg bor! Jeg gidder ikke hente ut gratispakkene fra apotek1 og rema/kiwi denne gangen. Verken rema eller kiwibleiene holdt tett i str nyfødt, våtserviettene bruker jeg ikke på baby og storesøster med eksem tåler dem ikke. Hun tåler heller ikke såpene som er med, skjeer og flasker har vi nok av, ammeinnlegg har jeg i ull:hilarious:
 
Jeg så på disse gratispakkene, men det virker som om man må takke ja til veldig mye reklame samtidig, så jeg er litt skeptisk. Hva er deres erfaring med det?
Har ikke fått mye reklame i ettertid. Fulgte med litt i pakkene jeg har hentet ut til tidligere barn, men kan ikke huske det har vært noe særlig i post/mail
 
Fikk tips fra min lokale Rema-butikk;
nå går Rema over til at man skal plukke de gitte varene selv og får dem gratis med Æ.
Men ihvertfall min butikk hadde mange igjen av den gamle ferdigpakkede posen hvor det følger med litt annet (inkludert smokk og body) så jeg fikk begge der.
Hun jeg snakket med sa også at få ut så mange bleiepakker du kan for du kan bytte i annen størrelse når de ikke er åpnet. Såvidt jeg husker er det vel bare Rema som gir ut vanlig pakke bleier og ikke prøvepakker, men mislikte de i de minste størrelsene så kjekt de kan byttes i større bleiestørrelse etter hvert
 
Jeg så på disse gratispakkene, men det virker som om man må takke ja til veldig mye reklame samtidig, så jeg er litt skeptisk. Hva er deres erfaring med det?
Opplevde ikke noe særlig reklame pga de sist hvertfall, skoringen sender ut noe greier på mail i ny og ne, er også der man får kode til å hente tøffler på mail når de fyller ett. Likte tøfflene veldig godt med nr1.
 
Back
Topp