Har dere bestemt dere for navn?

Vet ikke egentlig hva som gjør det så vanskelig. Mannen vil absolutt ha navn på han, så trur at jeg nå nærmest kan velge fritt :laughing002 men trur vi begynner lande på et navn nå. Bare jeg som må "tygge litt" på det før det blir offisielt.
spennende :) Du får dele det om du vil/tør :D
 
Vet ikke egentlig hva som gjør det så vanskelig. Mannen vil absolutt ha navn på han, så trur at jeg nå nærmest kan velge fritt :laughing002 men trur vi begynner lande på et navn nå. Bare jeg som må "tygge litt" på det før det blir offisielt.
Husker jeg følte ikke frøkna sitt navn og etternavn passet før etter en stund, måtte bli vandt med det først
 
Uke 35+2 Og fortsatt ikke funnet noe...
 
Vi skal ta praten og gå gjennom liste imorgen. Hvis ikke blir det loddtrekning.
 
Vi skal ta praten og gå gjennom liste imorgen. Hvis ikke blir det loddtrekning.

oioi! Det er jo spennende da :D Jeg har nesten vurdert å selge navnerettighetene, haha. Meeen spørs hvor imponert mini hadde blitt den dagen historien ble kjent.
 
oioi! Det er jo spennende da :D Jeg har nesten vurdert å selge navnerettighetene, haha. Meeen spørs hvor imponert mini hadde blitt den dagen historien ble kjent.
Hahaha!
 
Litt skummelt, for blir det loddtrekning så kan jeg ende med det navnet jeg liker best, eller et jeg og kan like, etterhvert.. på en måte litt morsomt å gjøre det og, men jeg får tenke litt på det til imoegen kveld.
 
Litt skummelt, for blir det loddtrekning så kan jeg ende med det navnet jeg liker best, eller et jeg og kan like, etterhvert.. på en måte litt morsomt å gjøre det og, men jeg får tenke litt på det til imoegen kveld.

Du får holde oss oppdatert :p
 
Vi har bestemt navn :) Vi var på bryllupsreise i januar og fikk plutselig for oss et guttenavn vi hadde lyst til å bruke dersom vi noengang skulle få en sønn.. Lite visste vi da at lille Jonah James ble til 2 måneder senere ♥️
 
Vi har flere navn på blokka, men kommer stadig tilbake til det ene :Heartred
 
Vi hadde jentenavn klart hele veien, men vi skal ha en gutt- og det valget med navn var jaggu ikke lett! Men vi er enige nå på fornavn, men ikke på rekkefølge av etternavn :happy7
 
Du får holde oss oppdatert :p
Vi tok bort navnene og begynte på nytt. Endte opp med navnet vi hadde på den vi mistet sist, da det er et navn vi begge liker.. egentlig mellom 3 stk men tror vi ender på dette. Jeg ble på gråten når samboer skrev lapp til meg på morgenen "ha en fin dag" osv og med navnet på babyen så tydeligvis er det riktig navn for oss :Heartred
 
Vi tok bort navnene og begynte på nytt. Endte opp med navnet vi hadde på den vi mistet sist, da det er et navn vi begge liker.. egentlig mellom 3 stk men tror vi ender på dette. Jeg ble på gråten når samboer skrev lapp til meg på morgenen "ha en fin dag" osv og med navnet på babyen så tydeligvis er det riktig navn for oss :Heartred
Så utrolig fint:Heartbigred
 
Fortsatt ikke diskutert noe navn her. Jaja, blir vel et til slutt. :p
 
Vi tok bort navnene og begynte på nytt. Endte opp med navnet vi hadde på den vi mistet sist, da det er et navn vi begge liker.. egentlig mellom 3 stk men tror vi ender på dette. Jeg ble på gråten når samboer skrev lapp til meg på morgenen "ha en fin dag" osv og med navnet på babyen så tydeligvis er det riktig navn for oss :Heartred


Nå ble jeg på gråten med deg <3 Så mye kjærlighet i den lappen. Både for deg og lille og den dere mistet sist. Det knytter liksom dere sammen alle 4 og gjør noe vondt til noe som er sårt og fint og vakkert på en gang. Det blir en slags avslutning som egentlig blir begynnelsen.

Så vemodig, sterkt og vakkert. Takk for delingen. Den gikk rett i mammahjertet og det kommer en stor klem fra mitt til ditt og resten av familien din <3
 
Vi tok bort navnene og begynte på nytt. Endte opp med navnet vi hadde på den vi mistet sist, da det er et navn vi begge liker.. egentlig mellom 3 stk men tror vi ender på dette. Jeg ble på gråten når samboer skrev lapp til meg på morgenen "ha en fin dag" osv og med navnet på babyen så tydeligvis er det riktig navn for oss :Heartred

ååå <3 Da får navnet virkelig en sterk og fin betydning for alle. Ble litt rørt her jeg!
 
Har egentlig stått mellom Jens og Konrad, begge en type familienavn, men plutselig dukket Trym opp, og det liker både me gog mannen godt. Klinger godt med storesøster navn også. Usikker på hva vi skal velge. 39 uker imorgen. Rart.. :happy:
 
Back
Topp