Nedtelling til TUL

Jeg skal på TUL 17.12. Da er jeg 6+1. Det er 14 dager til. Ble så glad når jeg fikk SMS om time.
 
Jeg skal på tul 19.12, da er jeg ca 7 uker trur jeg. Jeg gleder og gruer meg så, sist ultralyd jeg var på var det ikke noe liv så jeg er så redd jeg skal se det igjen. Kan fortsatt se for meg skjermen av den lille babyen som bare målte 7 uker men som egentlig skulle vært 11 uker , så jeg håper jeg ser et lite hjerte som slår

bare 16 dager til :love7
 
Jeg skal på tul 19.12, da er jeg ca 7 uker trur jeg. Jeg gleder og gruer meg så, sist ultralyd jeg var på var det ikke noe liv så jeg er så redd jeg skal se det igjen. Kan fortsatt se for meg skjermen av den lille babyen som bare målte 7 uker men som egentlig skulle vært 11 uker , så jeg håper jeg ser et lite hjerte som slår

bare 16 dager til :love7

Håper det går bedre denne gangen <3

Det var slik jeg fant det ut sist gang også at det ikke var liv. Var på TUL i uke 8 og da var det ingen liv. Krysser fingrene for at det går bedre denne gangen. Tør liksom ikke å glede meg skikkelig før jeg ser et bankende hjerte.
 
Håper det går bedre denne gangen <3

Det var slik jeg fant det ut sist gang også at det ikke var liv. Var på TUL i uke 8 og da var det ingen liv. Krysser fingrene for at det går bedre denne gangen. Tør liksom ikke å glede meg skikkelig før jeg ser et bankende hjerte.

håper det går bedre for deg også ❤️ Krysser fingrene for dunkende hjerter ❤️ Skjønner godt du ikke tør og glede deg sikkelig enda har det akkurat sånn jeg også. Går hele tiden og sier hvis alt går bra så skal vi gjøre det og det.. ingen ting tyder på at det ikke skal gå bra men tankene er der fordet dessverre :(
 
Håper det går bedre denne gangen <3

Det var slik jeg fant det ut sist gang også at det ikke var liv. Var på TUL i uke 8 og da var det ingen liv. Krysser fingrene for at det går bedre denne gangen. Tør liksom ikke å glede meg skikkelig før jeg ser et bankende hjerte.
Håper på et friskt og bankende hjerte denne gangen<3 hadde du symptomer på graviditet når det ikke var liv?:/
 
Håper på et friskt og bankende hjerte denne gangen<3 hadde du symptomer på graviditet når det ikke var liv?:/

Takk for det <3

Jeg ville ikke skrive noe om det tidligere for jeg ønsket ikke å stresse opp noen andre. Veldig mange har lite/ingen symptomer i begynnelsen og det betyr nødvendigvis ikke at noe er galt. Mange gravide med lite symptomer i begynnelsen føder friske barn. Jeg vil bare si at de er ekstremt heldige :)

Så tilbake til svaret på spørsmålet ditt. Jeg hadde symptomer ja, var heldagsuggen og sov 10-12 timer i døgnet. Jeg var tilfeldigvis på ultralyd morningen før spontanaborten skjedde av seg selv. Dagen før ultralydtimen så våknet jeg opp etter 8 timers søvn og følte meg uthvilt. Da husker jeg at jeg ble bekymret for at noe kunne vært galt siden jeg hadde trengt mye mer søvn tidligere.
 
Skal på TUL 19/12, 6+6. 15 laaange dager igjen.
 
11 dager i dag!! Tror det er bra jeg skal på flyreise neste uke... får jeg gjort noe annet haha!
 
Back
Topp