Fortelle familie/venner

Vil prøve å vente til etter OUL dersom magen ikke blir for stor innen den tid. Dette pga det endte i MA sist, og da hadde vi allerede fortalt det til mange
 
Vi tenkte på julaften. Er da kommet meg i uke 12, 11+0. Skal på TUL lillejulaften. Venner og slikt tror jeg vi venter litt lenger med :)
 
De har visst det helt siden jeg ble dårlig med hyperemesis igjen. Mannen trenger all hjelp han kan få med hus og barn, så da er det likegreit at familien vet at jeg er ubrukelig. Er mye innlagt på sykehuset selv.
 
Fortalte det til aller nærmeste familie nesten med en gang. Fortalte det til resten av familien i går. Tok ikke lang tid etter det før det hadde spredt seg til hele kommunen :hilarious: men jaja, sånn er det bare :p
 
Forteller det nok i jula. Skal på ul onsdag før jul, er da 9+2, kommer til å være 10+1 på julaften:)
 
Vi tenker å fortelle de nærmeste i familien på julaften og resten av verden etter OUL i februar:)
 
Sjefen fikk vite det idag i hht Jobb.. men venter til neste ultralyd som er om 2 uker. Sier det da eller på juleaften
 
Har egentlig tenkt å vente til nermere jul, men nå begynner jeg å bli så dårlig å ubrukelig så må vel kanskje fortelle det snart.. kan ikke skjule meg bak å være syk lengre :bag:
 
Her er det IVF, og flere i nærmeste familie og vennekrets, samt sjefen og noen kollegaer på jobb har visst hvor vi har vært i løypa under veis, så da har det jo vært naturlig å fortelle dem. Skal til ny TUL om 2 uker, da er jeg 10+0, så ser SLT bra ut da tror jeg vi forteller det til flere i julen
 
Alle på jobben vet det allerede, familien blir overrasket på julaften (12 uker +) og så resten av verden like etter. Gleder meg sånn til å få det sagt, spesielt når man er i så dårlig form. ❤️ Familien min er ikke spesielt flinke til å holde på hemmeligheter så satser på å komme dem i forkjøpet! ;)
 
Foreldrene mine og ei venninne vet d allerede.
Tenkte fortelle til kommende storesøsken julaften morgen..og deretter fortelle vi det til hele familien når vi treffer dem i jula
 
Skal på tul toredag så avgjør vel fremover når vi forteller det til storebror i huset før vi forteller det til resten av familien. Julaften eller før. Sjefen min, tre venninner og søstern vet det.
 
Back
Topp