Bare jeg som ser noe her?Make sure tidligtest og vanlig babyplan. Alle er tatt innenfor 3 min
Ser strek på begge

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare jeg som ser noe her?Make sure tidligtest og vanlig babyplan. Alle er tatt innenfor 3 min

Vet ikke om jeg tør å si takk endaSer på begge - gratulerer![]()

Denne blir sterkere, håper den sitter hele veienTok en ny en nå på morgenurin![]()

StrekerBare jeg som ser noe her?Make sure tidligtest og vanlig babyplan. Alle er tatt innenfor 3 min

Slik så min også ut, og plutselig var den digitale positiv ogsåTok en ny en nå på morgenurin![]()
Slik så min også ut, og plutselig var den digitale positiv ogsåSpennende tider i møte!

Fikk en svak rosa babystrek i dag tidlig, tok en rfsu-tidligtest senere som var negativ![]()
Du hadde rett, fått tydelige tester fra nå avSer positiv ut! Kjenner ikke til merke, men syns den er såpass tydelig at det er rart om det ikke er en babystrek.
Du hadde rett, fått tydelige tester fra nå av
Fikk kun en svak skygge i dagOfte er det ganske forskjellig fargestoff på sånne tester, så det kan være tilfeldig at rfsu ble negativ! Prøv igjen om litt så bør jo streken bli sterkere på babyplan iallefall![]()
Fikk kun en svak skygge i dag![]()
Blir gal av å vente! Kan legen måle lave HCG-nivåer i blod?Kjipt...! Men vent to dager før du tester igjen, da bør det isåfall være sterkere. Hvis ikke kan det tyde på at du har hatt en kjemisk graviditet :/
JaBlir gal av å vente! Kan legen måle lave HCG-nivåer i blod?
Takk
Tar det lang tid før man får svar?
Blir gal av å vente! Kan legen måle lave HCG-nivåer i blod?
Tusen takk for svar. Må innrømme at gleden var kortvarig denne gangen..Ja, det kan de. Men om du blir målt til 7 mlU i dag, så vet du jo ikke om det går opp eller ned før om to-tre dager da du tar en ny blodprøve! Vet hvor frustrerende det er å vente, men er nok ikke så mye annet å gjøre![]()