Antrekk i jula

Jeg har en lang kjole jeg kjøpte på zalando til et bryllup for en måned siden, så tenker det blir den på julaften, men synes det er litt vel pyntet med lang kjole til julebord så der blir det nok en gammel med litt stretch :)
De har mange fine kjoler på zalando som ikke er så dyre.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20191127-093218_Zalando.jpg
    Screenshot_20191127-093218_Zalando.jpg
    10,8 KB · Visninger: 22
Kjøpte faktisk en kjole på KappAhl til 30% av fordi den er sort glitter. Satt super bra, så den blir det nok på julebordet her.
 
Det er 25% avslag på alle kjoler på lindex i dag. Kjøpte denne som årets julekjole: https://www.lindex.com/m/no/7963276/?back

Jeg er 176, og den ble lang nok på meg. Selv når magen vokser enda mer. Foldeskjørtet gjør at den legger seg fint over magen!
7893530_7251_PS_MF
 
Håper på at denne fortsatt passer da, masse stretch. Egentlig en vanlig lang kjole fra zalando kjøpt til jul i fjor :joyful: veldig greit.
Bildet er fra halloween, så den gikk over magen da ihvertfall :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20191128_004806.jpg
    IMG_20191128_004806.jpg
    26 KB · Visninger: 23
Åhh, så mange flotte kjoler :love017
 
Jeg skal gå med sykepleieruniform:hilarious: har vakt både 25. og 26. desember. Julaften går jeg i en kjedelig, ensfarget sort gravidkjole fra mamalicious som jeg har arvet fra ei venninne.
 
Har en rød kjole fra Bikbok som jeg skal bruke. Den passer jeg både med og uten mage siden den er veldig stretch. Veldig gammel :p
 
Kjøpt den her til julaften og nyttårsaften. Har ikke prøvd den på ennå, så håper den passer. Er fra H&M, ser ut som de har mye fint der nå faktisk.

Ellers så blir det bok bare svart gravidbukse og en genser som passer, hehe.
 

Vedlegg

  • 6C6154A3-0374-49B7-AEC3-29746C015583.png
    6C6154A3-0374-49B7-AEC3-29746C015583.png
    108,4 KB · Visninger: 15
Fikk lyst ny og en litt finere kjole likevel, etter denne tråden. Må bare psyke meg opp til og dra ut og lete :hilarious:
Hihi, det var veldig mange flotte kjoler her, ja! :D
 
Fikk lyst ny og en litt finere kjole likevel, etter denne tråden. Må bare psyke meg opp til og dra ut og lete :hilarious:
Jeg har blitt helt motløs og trist av å prøve å finne klær i fysiske butikker som gravid. Takk og lov for nettshopping!
 
Jeg synes det er lettere som gravid, jeg. For da er magen der, liksom, og jeg slipper og føle meg feit. Går for stretch, funker alltid :) Er generelt fan av nettshopping men orker ikke så mye styr med retur osv. nå, kjenner jeg.
Mye gensere og topper blir for korte, selv med stretch nå om dagen på meg.
Tror det er litt det at kroppen endelig hadde begynt å oppføre seg etter sist graviditet, og nå er det på'n igjen.
Tror det hadde vært enklere om jeg likte kjoler til hverdags, men takler det ikke. Er kun til selskap.
 
NÅ driver jeg å skal gjøre meg klar til julebord, men kjolen er en stram kjole, og alle trusene jeg har syntes under(altså det blir ikke pent). Har selvfølgelig glemt å kjøpe tynn gravidstrømpebukse også. (har tykk som er helt sort fra boob.) men hva ville dere gjort? Høye heler er utelukket pga bekkenløsning. Skal kjøres til stedet og hentes så fort jeg er sliten, så trenger egentlig ikke tenke på kulde så mye, men leggene mine er også barbert så godt en gravid kvinne med stor mage kan:bored::hilarious:. Noen tips?
Jeg vurderer kjolen med bh, ikke truse og den sorte boob strømpebuksen, men ja vet ikke om den også vil lage masse klumper under kjolen. Huff føler meg ikke byklar som gravid :hilarious::hungover:
 
Back
Topp