Vinterklær til deg selv

Leah123

Glad i forumet
Julikulene 2020
Noen som har tips til rimelige kjøp på nett? Leter etter vintetbukse for ski og lek.

Ser stormberg har fine klær for gravide men betaler gjerne mindre enn 800 kr for ei vinterbukse. Er rimelig mye ute og NEKTER ta mannen sin vinterbukse som han snillt foreslår

Skulle til å foreslå Stormberg. Jeg syns ikke 800 kr er så gæli jeg. Det er ganske vanlig å betale det for gode utebukser ellers også. Absolutt verdt det om man er mye ute :) ellers kanskje det finnes kjøp og salg grupper på Facebook der du bor :)

Samboers boblebukse med seler over skuldrene og åpen smekk! Fungerte fint sist så det kommer jeg til å gjøre nå og

Jeg kjøper nok ikke noe, da jeg ikke tror magen vil være i veien i vinter, den kommer vell poppende ut i februar eller noe tipper jeg :D

Jeg kjøper nok ikke noe, da jeg ikke tror magen vil være i veien i vinter, den kommer vell poppende ut i februar eller noe tipper jeg :D

Min mage er såppas allerede at jeg får ikke turbuksene på meg. Valgets kvaler dette her hva en skal bruke penger på og ikke

Skulle til å foreslå Stormberg. Jeg syns ikke 800 kr er så gæli jeg. Det er ganske vanlig å betale det for gode utebukser ellers også. Absolutt verdt det om man er mye ute :) ellers kanskje det finnes kjøp og salg grupper på Facebook der du bor :)

Nei 800 er innafor så får søke litt før jeg bestemmer meg. Meldt snø til helga her har det bare vært frost til nå :smiley-bounce012

Back
Topp