Leie på babyen

Her ligger han også i hodeleie, med hode godt ned i bekkenet, og det presser en god del nedover.. litt stråling i bekkenet til tider pga presset
 
Varierer enda, men elsker visstnok tverrleie..
 
På OUL var det et godt planta hodeleie, men her tror jeg det varierer enda altså! Med all den romsteringa så må det da minst slås trippel kollbøtte inni der?!?:hilarious: Innimellom kjennes det ut som strekking på tvers der inne, men det blir også mer og mer press mot høyre ribbein. Så ikke godt å si, gleder meg til jordmor begynner å kontrollere det :D
 
Her ligger han med hodet bed og har gjort det i flere uker. Hodet har ikke festet seg enda, fikk jeg beskjed om på 28 ukers kontroll, så det kan godt hende han snur litt på seg. Satser på at han blir liggende som han er!
 
Hodet ned både på privat 3D ul for to uker siden (28+5) og i dag på kontroll på sykehuset (30+5) :happy: Men hun sa at han kan snu seg frem til uke 37, så det var ikke sikkert han ble liggende sånn!
 
Må bare si at hver gang jeg ser denne tråden så blir jeg så innmari forvirra! «Leie på babyen»... Min første assosiasjon er å holde noen i hånda, men hvor skal man leie en baby hen da? Den aller beste var da jeg tenkte på leie som i betaling. Var det noen som lurte på hvor mye man kunne ta i leie for en baby? :hilarious:

Ord med mange betydninger der altså...:eek::D
 
Aner ikke leie, men mistenker sete siden alle spark/bevegelser kjennes mot skambeim, blære og endetarm. Har enda tilgode å kjenne bevegelse over navlehøyde. Han har ligget lavt på alle kontroller hos jm + oul, såpass at jm sliter med å finne hjertelyd med doppler på kontrollene.
 
Må bare si at hver gang jeg ser denne tråden så blir jeg så innmari forvirra! «Leie på babyen»... Min første assosiasjon er å holde noen i hånda, men hvor skal man leie en baby hen da? Den aller beste var da jeg tenkte på leie som i betaling. Var det noen som lurte på hvor mye man kunne ta i leie for en baby? :hilarious:

Ord med mange betydninger der altså...:eek::D
Ja, det var AKKURAT det jeg lurte på - hvor mye som er vanlig å ta for å leie ut babyen :laughing001
 
Lå med hodet ned og ryggen til venstre i dag. Men hodet var langt oppe, så blir nok fortsatt noen saltoer fremover.
 
Hodet ned, rumpa til venstre og føtter til høyre :joyful:
 
Fortsatt seteleie her.. Hun ligger som en ball øverst på høyre side, med beina skrått nedover eller over hodet. Håper ikke hun skal bli liggende sånn. Forrige lå i hodeleie på denne tiden og fortsatte med det, tror jeg.
Heldigvis litt tid igjen på å snu seg ❤️ Satser på at hun gjør det!
 
Fortsatt seteleie her.. Hun ligger som en ball øverst på høyre side, med beina skrått nedover eller over hodet. Håper ikke hun skal bli liggende sånn. Forrige lå i hodeleie på denne tiden og fortsatte med det, tror jeg.
Har hørt at det ofte tar lengre tid før de snur seg og hodet fester seg når man har barn fra før. Siden ting har strekt seg der nede før så er det nok litt bedre plass til å romstere rundt. Krysser fingrene for at hun snur seg snart :)
 
Har hørt at det ofte tar lengre tid før de snur seg og hodet fester seg når man har barn fra før. Siden ting har strekt seg der nede før så er det nok litt bedre plass til å romstere rundt. Krysser fingrene for at hun snur seg snart :)
Ikke alltid de fester seg før fødsel hos flergangsfødende. De har bedre plass enn førstemamm
 
Det er vel heller sjelden at de gjør det. Første festet seg heller aldri, så er ganske sikker på at den ikke gjør det. Hun trenger ikke og feste seg, men om hun lå litt mer riktig vei hadde det vært fint.
Helt enig.
Hadde ei som lå to-tre mnd i seteleie, men ble hodeleie i rett tid
 
Ja, det kan være :) Men har litt følelsen av at hun ikke snur seg, men har ligget konstant i seteleie i noen uker. Har ingen tro på at hun kommer til og feste seg uansett, siden første ikke gjorde det. Men håper hun snur seg til slutt!
Satser på at hun snur seg. De fleste gjør det jo til slutt. Kanskje hun bare liker å gjøre det litt spennende for mammaen :nailbiting:
Jeg fikk også beskjed fra sykehuset i de andre svangerskapene, at det bare er vanlig at det er første som fester seg. Men alle mine har lagt fint med hodet ned etterhvert. Husker ikke helt tid de la seg nedover , men rundt uke 30 tror jeg. Lille i magen lå med hodet ned i går , 27+6,men har fremdeles plass til å turne. Så har ikke tro på at lille har bestemt seg for å ligge slik permanent til fødsel .
 
Min elsker seteleie. Vært på tvers et par ganger.. Men finner alltid veien tilbake i sete. Lagt slik siden uke 16/17
 
Back
Topp