Første IVF oppstart Des 2019

liniis

Andre møte med forumet
Hei! :)

Da skal vi i gang med første ivf neste uke. Har vært prøvere i ca 1 1/2 år, men fant ut at vi trenger hjelp.
Er så utrolig spent!
Er det noen her som fikk klaff på første forsøk? vil gjerne høre om erfaringer rundt dette :)

takk :)

Så spennende :) Alltid godt å komme i gang etter venting.
Jeg driver med forsøk tre nå. Og er ganske spennende tider.

Lykke til

Hei! :)

Da skal vi i gang med første ivf neste uke. Har vært prøvere i ca 1 1/2 år, men fant ut at vi trenger hjelp.
Er så utrolig spent!
Er det noen her som fikk klaff på første forsøk? vil gjerne høre om erfaringer rundt dette :)

takk :)
Hei! Velkommmen hit. Det klaffet på første forsøk for oss, både med første barn og søsken forsøk. Håper dere er like heldige :)

Ingen erfaring med klaff på første forsøk da vi er på fjerde runde nå. Har hatt to innsett hittil, den siste vet vi foreløpig ikke resultat på enda.

Jeg var i starten forberedt på ett forsøk og at det skulle klaffe og skuffelsen var stor når det ikke gikk. Så mitt råd er å ta ting som de kommer

Hvilken klinikk får dere behandling på?

Ingen erfaring med klaff på første forsøk da vi er på fjerde runde nå. Har hatt to innsett hittil, den siste vet vi foreløpig ikke resultat på enda.

Jeg var i starten forberedt på ett forsøk og at det skulle klaffe og skuffelsen var stor når det ikke gikk. Så mitt råd er å ta ting som de kommer

Hvilken klinikk får dere behandling på?

Hei!
Man er vel veldig heldige om det klaffer på første forsøk. Er vel ganske vanlig at man må ha flere forsøk? varierer nok veldig, men den må da sitte til slutt <3 krysser fingrene for dere å håper at den sitter denne gangen. ønsker dere masse lykke til <3

Vi får behandling på st. olavs. Hvor får dere behandling? :)

Har nå begynt på behandlinga å er på sprøyte dag nr 2.
Merker dere noe til sprøytene? (mtp hormonene, humøret osv). Jeg har Gonal F og skal begynne med Fyremadel den 1. des, og første UL den 4. des. spennende :)
Hvor langt er dere i prosessen ? :)

Har nå begynt på behandlinga å er på sprøyte dag nr 2.
Merker dere noe til sprøytene? (mtp hormonene, humøret osv). Jeg har Gonal F og skal begynne med Fyremadel den 1. des, og første UL den 4. des. spennende :)
Hvor langt er dere i prosessen ? :)
Jeg er i gang med første runde IVF, ved St. Olavs :happy: Sprøytedag 6 idag, og skal på første UL i morgen :rolleyes:
Merker ikke noe særlig mer enn at jeg er vanvittig trøtt og kjenner det jobbes godt i eggstokkene :hilarious:

Hei å takk for det :)
Oi oi så heldige dere var da <3 håper vi er like heldige :) Hvilke kjønn fikk dere? :)
Første forsøk endte i en jente, så hadde vi 3 på frys, og 1 overlevde opptining og ble til søsken men endte dessverre i MA uke 9+3, så hadde vi et nytt fersk forsøk som endte i 3 på frys og lillebror i magen :)

Lykke til med forsøket, det er så utrolig fascinerende og spennende! Vi fikk klaff på første nå i november, men det er fortsatt veldig tidlig. Tok også Gonal f og merket egentlig ganske lite inntil de siste dagene før uttak.

Back
Topp