Antrekk i jula

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Hva skal dere gå med i jula? Tenker både på diverse juleselskap og julebord. Her sliter jeg veldig med å finne noe som ser fint ut på den svære magen :hilarious:

Legg gjerne ved link!
 
Hva skal dere gå med i jula? Tenker både på diverse juleselskap og julebord. Her sliter jeg veldig med å finne noe som ser fint ut på den svære magen :hilarious:

Legg gjerne ved link!
Har ingen gravidkjoler, men et par-tre av mine vanlige kjoler passer fint over magen. Legger ved bilde fra nyttårsaften for to år siden, da var jeg 34-35 uker på vei med storebror. Kjolen er fra Calvin Klein, kjøpt på outlet i USA.

Jeg har også to fra InWear og én fra HM som går fint over magen, men alle er over ti år gamle, så vanskelig å finne link dessverre :(
 

Vedlegg

  • 8EFA0021-8953-4EDF-81B2-36908EF80828.jpeg
    8EFA0021-8953-4EDF-81B2-36908EF80828.jpeg
    15,2 KB · Visninger: 55
Har ingen gravidkjoler, men et par-tre av mine vanlige kjoler passer fint over magen. Legger ved bilde fra nyttårsaften for to år siden, da var jeg 34-35 uker på vei med storebror. Kjolen er fra Calvin Klein, kjøpt på outlet i USA.

Jeg har også to fra InWear og én fra HM som går fint over magen, men alle er over ti år gamle, så vanskelig å finne link dessverre :(
Så fin :love017 Jeg har også mange vanlige kjoler som passer greit nå, men de bruker jeg jo daglig fordi ingenting annet passer :hilarious:
 
Har flere enkle, sorte kjoler som er så stretchy at de passer fint som høygravid, så bruker sikkert de :)
Har en del enkle kjoler jeg også, men de bruker jeg daglig siden jeg ikke får på meg bukser :laughing002 Ender nok opp med å bruke en av de allikavel... :rolleyes:
 
Har en gravidkjole fra h&m jeg håper jeg får over magen :smiley-ashamed004
 
Skal ha denne fra Asos til jul og nyttår.
Kjøpte sist jeg var gravid til bruk litt før termin i ett bryllup, men da fikk jeg ungen før jeg fikk brukt kjolen. Så kjekt å få brukt den :)
asos-maternity-tall-pleat-and-lace-mini-dress-navy-1041989-evi1466vh-3376-500x500_0.jpg
 
Jeg har tenkt på dette selv, bruker også mine sorte kjoler mye nå, så ønsker veldig noe annet på julebordet. Men vi får se. Trur det blir den jeg hadde for to år siden, en rød lang gravidkjole(men ja føler meg kanskje ikke super fin ut i den, men det trur jeg ikke jeg får til å føle meg uansett:p
 
Jeg har tenkt på dette selv, bruker også mine sorte kjoler mye nå, så ønsker veldig noe annet på julebordet. Men vi får se. Trur det blir den jeg hadde for to år siden, en rød lang gravidkjole(men ja føler meg kanskje ikke super fin ut i den, men det trur jeg ikke jeg får til å føle meg uansett:p
Høres fin ut iallefall! Tviler på at jeg kommer til å føle meg spesielt babe i jula jeg heller:hilarious:
 
Jeg har en lilla gravidekjole kjøpt i USA under det første svangerskapet mitt. Jeg har brukt den i bryllup, på sommerfest, på julebord og til jule- og nyttårsfeiring og har også lånt den bort til en gravid venninne innimellom mine egne svangerskap, så det var et utrolig godt kjøp!
 

Vedlegg

  • 36A0ADB9-AFBC-4D1E-9337-00461A96FD6A.jpeg
    36A0ADB9-AFBC-4D1E-9337-00461A96FD6A.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 42
Takk :) sist jeg satt og så på kjoler der fant jeg mye fint på Asos. Bestiller du nå får du før jul/nyttår osv ;)
Må nok inn å sjekke ut, ja! Er jeg heldig har de kanskje noe black friday tilbud i løpet av uka :D
 
Jeg har en lilla gravidekjole kjøpt i USA under det første svangerskapet mitt. Jeg har brukt den i bryllup, på sommerfest, på julebord og til jule- og nyttårsfeiring og har også lånt den bort til en gravid venninne innimellom mine egne svangerskap, så det var et utrolig godt kjøp!
Så fin den var! :love017
 
Blir skjørt over magen og bluse nedi. Eller kjole med høyt liv. Orker ikke kjøpe en egen gravid kjole. Prøvde en fra hm, men var ikke fin på.
Blir ikke nye klær, bare presse på det jeg allerede har ;)
 
Kjøpe en kjole på nett i fjor som var alt for stor tynn nyttårs aften, og ser nå at den passer fint over den gravide magen :smiley-bounce022 så blir den hvertfall brukt hehe!
 
Har en superfin en som jeg kjøpte første gang jeg gikk gravid. Klassisk kjole, kjøpte en størrelse større enn jeg bruker til vanlig. Litt rynker i stoffet, så magen passer godt inn. Ellers har jeg flere fine kjoler fra american vintage som har løst belte for knyting, så de passer også veldig bra til gravidmage:happy:
 

Vedlegg

  • 0C7DF15B-BE18-4B5D-BDD5-2F0FC065DF05.png
    0C7DF15B-BE18-4B5D-BDD5-2F0FC065DF05.png
    57 KB · Visninger: 27
Har en superfin en som jeg kjøpte første gang jeg gikk gravid. Klassisk kjole, kjøpte en størrelse større enn jeg bruker til vanlig. Litt rynker i stoffet, så magen passer godt inn. Ellers har jeg flere fine kjoler fra american vintage som har løst belte for knyting, så de passer også veldig bra til gravidmage:happy:
Den var jo også knallfin! :love017
 
Back
Topp