Sliten...

Mamma M(i)ra

Millie00
Snøfnuggene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Jeg har bare lyst å gråte..

Jeg er sliten og sover dårlig. Gruer meg til mannen skal bort på mandag og være på kurs med HV tvers over landet i to uker. Sitter da alene med magen og med en gutt på snart 2 og jente på 5.

Ute er det de veldig glatt og vanskelig og jeg gruer meg til henting og levering i bhg. (bor i nord Norge.
Forrige uke og denne uken skulle jeg liksom slappe av. Sove mye, rydde huset og lade opp da vi har vært på reise. Men 2 årigen ble hentet forrige tirsdag med løs mage. Var hjemme 48t. Virka i god form. Sendte i bhg fredagen og så ringt pga feber og at han tok seg til øret. Det gikk over, men forsatt feber søndag så han var hjemme i går, mandag. Lot han sove masse og sov godt i natt og ingen feber i går. Sendte i bhg i dag, og nå har de ringt fordi han har løs mage og ikke i form.
Ingen andre i huset er syke.

Olderforeldrene til ungene er på ferie og bestefar er mye på jobb og har en 2 åring selv, så ingen hjelp å få. Så nå er jeg så sliten før de to ukene alene begynner.

Måtte bare klage det ut..
 
Jeg har bare lyst å gråte..

Jeg er sliten og sover dårlig. Gruer meg til mannen skal bort på mandag og være på kurs med HV tvers over landet i to uker. Sitter da alene med magen og med en gutt på snart 2 og jente på 5.

Ute er det de veldig glatt og vanskelig og jeg gruer meg til henting og levering i bhg. (bor i nord Norge.
Forrige uke og denne uken skulle jeg liksom slappe av. Sove mye, rydde huset og lade opp da vi har vært på reise. Men 2 årigen ble hentet forrige tirsdag med løs mage. Var hjemme 48t. Virka i god form. Sendte i bhg fredagen og så ringt pga feber og at han tok seg til øret. Det gikk over, men forsatt feber søndag så han var hjemme i går, mandag. Lot han sove masse og sov godt i natt og ingen feber i går. Sendte i bhg i dag, og nå har de ringt fordi han har løs mage og ikke i form.
Ingen andre i huset er syke.

Olderforeldrene til ungene er på ferie og bestefar er mye på jobb og har en 2 åring selv, så ingen hjelp å få. Så nå er jeg så sliten før de to ukene alene begynner.

Måtte bare klage det ut..
Du har min dypeste sympati, det der høres utrolig slitsomt ut!
 
Kanskje lurt med en delvis sykemelding? Har mine på 2 og 4 alene i dag, og tror nok at 2 uker hadde vært uaktuelt uten hjelp og med full jobb :dead:
 
Føler med deg! Mannen jobber i Nordsjøen og er vekke 2 uker om gangen. Begynner å bli skikkelig tungt å være hjemme alene med 2 åringen..
 
Å mareritt!! Jeg som klager over at jeg skal ha barna alene i morgen ettermiddag... Du har all sympati fra meg. Du er jammen tøff!! Håper barna oppfører seg eksemplarisk i de to ukene. Og bruk bhg for det den er verdt. Kanskje det finnes en ungdom i nærheten som kan passe de litt også?
 
❤️❤️❤️ min fulle medfølelse her også. Dette hørtes ikke lett ut, håper du kan få hjelp av noen med avlasting noen av dagene eller finne ut hva som kunne hjulpet deg best. Men sånn du har det nå hører ikke ut som en god løsning, og hvordan du skal orke det. Men ja kanskje få fri eller sykmelding kun for å ikke gå på veggen og greie å ta vare på deg selv og den i magen og de to andre❤️
 
Sender masse sympati og en stor styrkeklem din vei, du er knalltøff!
 
Tusen takk for gode og støttende ord.<3
Nå er eldstemann også syk. Heldigvis har mannen fått seg fri i morgen og fredag. Vi har brukt opp alt av sykedager tidligere år så han tar permisjon uten lønn. Skal til lege selv i morgen for blodprøve og har måtte utsette det lenge nå.
Jeg går på svangerskapspenger heldigvis så er hjemme. Men akkurat på det verste så må jeg si at det nesten er mer slitsomt å være hjemme med mye sykdom enn å være på jobb. Hehe. Satser på at det er over til mannen reiser :)
 
Back
Topp