Når sender dere julekortene?

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Og når liker dere best å motta julekort?

Her ligger julekortene ferdig skrevet og adressert.. skjønner at det er for tidlig å sende nå. Men i begynnelsen av desember kanskje?

Så lenge de kommer frem i desember synes jeg ser er fint.

Da er det røde båndet jeg henger dem i etterhvert som de kommer, kommet opp

Vi har ikke engang tatt bilde, og sender svært få, de fleste leveres og da 20.12 på gave-veksle-dagen men kanskje vi skal sende litt flere i år så får prøve å ta bilde kanskje neste uke?

Vi har ikke engang tatt bilde, og sender svært få, de fleste leveres og da 20.12 på gave-veksle-dagen men kanskje vi skal sende litt flere i år så får prøve å ta bilde kanskje neste uke?

I vår familie sender vi dem uansett om vi treffes og bytter gaver. Rett og slett fordi alle syns det er litt ekstra hyggelig å hente posten i desember når det dukker opp julekort innimellom :)

Siden vi sjelden har snø skynter jeg meg alltid å ta julekortbilder hvis det kommer ett snøfall før desember, og det gjorde det jaggu! Så sånn ente jeg opp med å være så tidlig ute :P

I vår familie sender vi dem uansett om vi treffes og bytter gaver. Rett og slett fordi alle syns det er litt ekstra hyggelig å hente posten i desember når det dukker opp julekort innimellom :)

Siden vi sjelden har snø skynter jeg meg alltid å ta julekortbilder hvis det kommer ett snøfall før desember, og det gjorde det jaggu! Så sånn ente jeg opp med å være så tidlig ute :p

Mens i min familie er det tradisjon å dele dem ut i selskapet 20.12 når vi møtes og utveksler gaver. Tidligere var det 19. 12 hos mine besteforeldre for morfar har bursdag da. Etter at de døde overtok min tante dette og det ble flyttet en dag pga følelser for fest på de datoen de første årene. Nå tror jeg like gjerne vi kunne mines morfar med glede, men han døde en jul og å møtes bursdagen hans året etter ble for vanskelig.

Back
Topp