Nå nærmer det seg sakte men sikkert julebord. Det snakkes mer og mer om på jobb, og jeg merker mer og mer på presset som jeg vil komme til å føle på. Hvordan skal jeg klare å skjule det liksom? Blir ikke lett når vi skal utenlands og alle er gira på å starte med noe godt i glasset før vi setter oss på flyet.
Dette blir umulig å skjule, og spørsmålene vil komme vurdert flere ganger at jeg skal si at jeg plutselig ikke får blitt med. Men da slår den dårlige samvittighet inn.. Alle kostnadene med fly, hotell og middager som allerede er bestilt og betalt.
Vil helst ikke fortelle det, for venter på å få fast kontrakt. Tviler på at jeg får det nå som jeg har blitt gravid
Skal dere på julebord nå som dere er gravid?
Dette blir umulig å skjule, og spørsmålene vil komme vurdert flere ganger at jeg skal si at jeg plutselig ikke får blitt med. Men da slår den dårlige samvittighet inn.. Alle kostnadene med fly, hotell og middager som allerede er bestilt og betalt.
Vil helst ikke fortelle det, for venter på å få fast kontrakt. Tviler på at jeg får det nå som jeg har blitt gravid
Skal dere på julebord nå som dere er gravid?
har jeg aldri tenkt på