Hva kaller dere den lille i magen?

2åringen har ment det har vært en baby der siden mai, så vi kaller den bare baby :love7 Heldigvis har han sakt at mamma har baby såpass lenge at folk ikke tror jeg er gravid nå laughing6

Forrige kalte jeg pjokken eller knøttet, men har ikke noe kallenavn på denne enda. Tror ikke jeg finner på noe før ultralyden, for da kjennes det forhåpentligvis litt mer reelt ut:)

Hahaha :hilarious::hilarious: mye erfaring med nettdating? :rolleyes:

Hahahaha nok til at jeg vet at det er ca sånn det foregår :laughing002 Var på sukker.no etter jeg endelig hadde kommet meg ut av et langt stusselig forhold. Men det var mer bare for å snakke litt og få litt oppmerksomhet igjen :p men plutselig fikk jeg melding fra en kar som jeg tenkte var WAY out of my ligue. Men nå er vi jaggu godt gift og barn nr 2 på vei. Så man skal ikke kimse av nettdating :laughing002

Hahahaha nok til at jeg vet at det er ca sånn det foregår :laughing002 Var på sukker.no etter jeg endelig hadde kommet meg ut av et langt stusselig forhold. Men det var mer bare for å snakke litt og få litt oppmerksomhet igjen :p men plutselig fikk jeg melding fra en kar som jeg tenkte var WAY out of my ligue. Men nå er vi jaggu godt gift og barn nr 2 på vei. Så man skal ikke kimse av nettdating :laughing002
Haha :hilarious: møtte mannen på match jeg, så er veldig enig i det :hilarious:

Bøllebønna da det ser ut som en bønne og har vært bøllete med kvalme skallebank og trøtthet fra flrste stund

Last edited:
Back
Topp