Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Håper de gjør det. Vi skal bare på et 3 stjerners hotell. Mirador del atlantico. Noen som har vært der?Nå vet jeg ikke helt hvor du skal. Men når vi var på Gran Canaria så sto de ofte og stekte kjøttet mens vi forsynte oss. Og jeg føler maten der er ganske trygg så lenge en holder de samme forhåndsreglene som her hjemme
Jeg var i amadores, og der hadde de god og fin mat, god hygiene og ordnet maten mens vi var der. Så vi kunne komme med ønsker om hvordan vi ville ha maten. Så tror det vil gå helt fint jegJa. Håper de gjør det. Vi skal bare på et 3 stjerners hotell. Mirador del atlantico. Noen som har vært der?

Takk. Håper kvalmen ikke blir for overveldende og at litt avslapping gjør godt (så mye som det kan bli med en halvannetåringVar på Gran Canaria for noen uker siden. All inclusive! Jeg var veldig forsiktig... spiste ikke oppkuttet frukt, men spiste frukt som jeg skrelte selv. Spiste ikke youghurt, ferske oster, spekemat.. Spiste mye pizza og pasta... Så etter at alt jeg spiste var godt stekt...
selv om jeg gikk glipp av mye god mat så var det fantastisk deilig med en ferie på GC Nyt ferien!!
Takk. Håper kvalmen ikke blir for overveldende og at litt avslapping gjør godt (så mye som det kan bli med en halvannetåring)