Faktura, offentlig

Mammalaila

Glad i forumet
Hei :)

Ved St.Olavs Hospital får man en faktura på 1500 kr ved uthenting av egg. Dere som hører til samme sted: får man denne fakturaen når man setter inn egg også? Jeg kan ikke se at jeg fikk mer enn en sånn faktura sist forsøk. Men denne gangen fikk jeg to stk i september. Jeg betalte kun den ene siden jeg trodde de bare hadde sendt meg en påminner. Men nå har jeg fått inkasso på den jeg ikke har betalt. Og det står på dem at konsultasjonsdato var 27.08 og 29.08. Jeg tok ut egg 26.08 og satt inn fersk 29.08. Var ikke på sykehuset 27.08 en gang... Har ikke fått faktura etter innsett av fryst egg etter det igjen. Så skjønner ikke helt dette.

Ring dem og spør.. du skal ha faktura på uttak, men ofte så velger de å sende den etter innsett for at du ikke skal ha betalt for mye.

Det skjedde forsåvidt oss Ifjor, da hadde de glemt hele dritten ved første forsøk i februar, og derfor sendt den i august, samtidig som jeg hadde betalt i skranken for det i august :p

Ring dem og spør.. du skal ha faktura på uttak, men ofte så velger de å sende den etter innsett for at du ikke skal ha betalt for mye.

Det skjedde forsåvidt oss Ifjor, da hadde de glemt hele dritten ved første forsøk i februar, og derfor sendt den i august, samtidig som jeg hadde betalt i skranken for det i august :p
Jeg har kun betalt en for uttak, og den ble sendt etter innsett.

Da har det skjedd en feil. For jeg fikk som sagt to fakturaer i september. Den fra forigje forsøk der igjen er jo betalt. Det var vel i januar så. Har ringt, men den forbanna callbacken veit du :banghead:

Da har det skjedd en feil. For jeg fikk som sagt to fakturaer i september. Den fra forigje forsøk der igjen er jo betalt. Det var vel i januar så. Har ringt, men den forbanna callbacken veit du :banghead:
Åja da, den er noe dritt, men sånn er det

Når det er spørsmål om faktura kan du kanskje prøve å ringe en av de direktenummerne som ikke går til callback? Tror uansett ikke det er sykepleierne du må snakke med om dette så da hjelper jo ikke callback.

Når det er spørsmål om faktura kan du kanskje prøve å ringe en av de direktenummerne som ikke går til callback? Tror uansett ikke det er sykepleierne du må snakke med om dette så da hjelper jo ikke callback.
Joda, det var sykepleierene som måtte ordne opp i det der for meg :p

Back
Topp