Gravid og forlatt av barnefar

delfin10

Første møte med forumet
Noen som er i lignende situasjon? Som evt bor i Oslo/Skedsmo området? Selv er jeg i uke 13 og bf har kuttet alt av kontakt etter at jeg valgte å beholde barnet. Jeg fant det ut sent og klarte ikke å ta abort som han ville. Nå sitter man her da, alene i svangerskapet og singel.
 
Tenker at du kommer til å klare deg helt fint. Kjip situasjon når du sikkert hadde sett for deg at dere skulle være to om å oppdra barnet, men det er hans tap. Du vil få masse glede i mammarollen, og du har heldigvis god tid til å forberede deg på den nye situasjonen <3 Kanskje han kommer tilbake når barnet kommer og det blir mer virkelig for han?
 
Gratulerer med graviditeten :D
Ikke alle menn er voksne nok til å bli pappa. Har du det kanskje bedre uten han når han bare svikter slik??
 
Noen som er i lignende situasjon? Som evt bor i Oslo/Skedsmo området? Selv er jeg i uke 13 og bf har kuttet alt av kontakt etter at jeg valgte å beholde barnet. Jeg fant det ut sent og klarte ikke å ta abort som han ville. Nå sitter man her da, alene i svangerskapet og singel.
Jeg er i samme situasjon som deg. Bf kuttet også kontakt med meg. Jeg skal føde neste uke og er alene og har vært det hele veien. Men babyen er høyt ønsket og høyt elsket. Bor i oslo. Ser at det ikke er så mye aktivitet her inne på alene forumet
 
Noen som er i lignende situasjon? Som evt bor i Oslo/Skedsmo området? Selv er jeg i uke 13 og bf har kuttet alt av kontakt etter at jeg valgte å beholde barnet. Jeg fant det ut sent og klarte ikke å ta abort som han ville. Nå sitter man her da, alene i svangerskapet og singel.
Hvordan går det med deg? Skal bare si at jeg kjenner flere som har opplevd det samme. Det er tøft, men fy søren så fantastiske mødre de er. Hold ut. Bor også i Oslo og har en gjeng som møtes jevnlig (dette er dessverre ikke alenemamma gruppen), men hvis du ønsker å være med er du velkommen. Gi beskjed her
 
Back
Topp