Ny slankekrig?

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Blir det en ny slankekrig med oppstart nå før jul? Tenker det sikkert hadde vært fint med en krig over jul for å holde seg litt i skinnet med julemat og julesnopet.??
 
Om noen påtar seg å lese den så

Jeg har ikke tid til det nå i vinter
 
Jeg er med, jeg også. Har ikke lyst til at ting skal akli helt ut selv om det er mørkt og energien er på bånn :joyful:
 
Jeg er med, jeg også. Har ikke lyst til at ting skal akli helt ut selv om det er mørkt og energien er på bånn :joyful:
Ja, det er fort at man blir litt ekstra slakk i vinter månedene:rolleyes:


Hvordan starter man opp en ny krig? Starte med å lage en påmeldingstråd? Er nok minst 6 år siden sist jeg var med i krig og skulle ned altfor mange svangerskapskilo. Jeg var lagleder en gang i tiden, men husker ikke så mye fra den gang.
Jeg ammer nå, så fokuset mitt er mest på trening. Men går nå ned jevnt og trutt så lenge jeg spiser sunt og holder meg unna snacks.
 
Ja, det er fort at man blir litt ekstra slakk i vinter månedene:rolleyes:


Hvordan starter man opp en ny krig? Starte med å lage en påmeldingstråd? Er nok minst 6 år siden sist jeg var med i krig og skulle ned altfor mange svangerskapskilo. Jeg var lagleder en gang i tiden, men husker ikke så mye fra den gang.
Jeg ammer nå, så fokuset mitt er mest på trening. Men går nå ned jevnt og trutt så lenge jeg spiser sunt og holder meg unna snacks.

Man starter en ny ved å lage oåmelsingstråd og påmeldingsfrist.

Men man bør ha en person klar til å dele inn i lag når den fristen går ut, og følge opp som krigleder. Altså ta mot rapport fra Laglederene og dobbeltsjekke og se hvem som går ut og hvem som får immunitet etc. Den personen bør ha en ledig time på fredagskvelden som en er villig til å ofre på dette . Det har ikke jeg før i mars.
 
Jeg er med!!
 
Om noen påtar seg å lese den så

Jeg har ikke tid til det nå i vinter
Jeg er med, jeg også. Har ikke lyst til at ting skal akli helt ut selv om det er mørkt og energien er på bånn :joyful:
Jeg vil også såfall være med! :)
Hvordan foregår dette?
Jeg har laget en egen påmeldingstråd nå.
 
Back
Topp