Åh, så lenge tilDa blir gruppa laget imorgen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så lenge tilDa blir gruppa laget imorgen![]()

Hahaha ja vi må dessverre vente over nattaÅh, så lenge til![]()

Hadde lyst å trykke liker ikke nåHahaha ja vi må dessverre vente over natta![]()

Du må oppfylle kriteriene og melde fra til TGAHvordan får vi tilgang når den er laget?

Men hva er kriteriene? De som er standard? Eller skulle vi endre på noe?Du må oppfylle kriteriene og melde fra til TGA![]()
Please don'tHadde lyst å trykke liker ikke nå![]()

Vi bør gjerne bli enigeMen hva er kriteriene? De som er standard? Eller skulle vi endre på noe?![]()

OkeiMan må være medlem 1 måned og ha skrevet 50 innlegg![]()
OkeiTrodde det var snakk om å endre det til mindre enn en måned, men flere innlegg, da det var noen medlemmer som ikke hadde vært med så lenge
![]()

Ja, vet ikke hva resten tenker? For min del har det ikke så mye å si, men kjipt om noen meldte seg inn for en uke eller to siden. Da blir det lenge å vente før de får bli medDet kan vi gjerne gjøre for min del
Kan f.eks si 2 uker og 80 eller 100 innlegg?
Lurt Det kan vi gjøre jaVi burde gjerne tatt en ny avstemming på det?

Generelt tenker jeg? Skrev 80 i avstemmingen100 innlegg i juli gruppa eller generelt? For på to uker er det kanskje litt mye?
Det tenker jeg er fintGenerelt tenker jeg? Skrev 80 i avstemmingen

Jeg tenker 80 i gruppa jeg, er jo her jeg ønsker folk skal være aktiv, ikke på andre forumGenerelt tenker jeg? Skrev 80 i avstemmingen

Ja høres fornuftig utJeg tenker 80 i gruppa jeg, er jo her jeg ønsker folk skal være aktiv, ikke på andre forum![]()