Tips til tidsfordriv

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
Jeg skal reise med tog i 7 timer i morgen, noen som har gode tips til tidsfordriv på tog? :) Hører en del på podcast (tar gjerne imot tips her!), kan gjerne lese en god bok, men den må være litt oppslukende (igjen, tips mottas gjerne), har også strikketøy og pc med meg, meen føler allikevel at jeg kommer til å kjede meg :P Noen som har noen gode tips til tidsfordriv? :headphone:

Synes du hadde så mange gode tips selv, så vet ikke om jeg kan hjelpe deg så mye:wideyed: Men om du ikke har begynt på julegaver, kanskje skrive ned en liste over hvem og hva? Du kan laste ned noen gode serier/filmer på pcn?:cat:

7 timer på samme tog? Jeg hadde garantert sovet mange av de timene :hilarious: God tur!

Truecrimepodden
Nrk har også masse bra podcaster
Abels Tårn
Podcasten om Isdalskvinnen

Bok: Piken på toget :) Tema passer bra, og lett å sluke.

Synnøve og Vanessa på podcast, eller som nevnt over - masse spennende true crime.

Synes du hadde så mange gode tips selv, så vet ikke om jeg kan hjelpe deg så mye:wideyed: Men om du ikke har begynt på julegaver, kanskje skrive ned en liste over hvem og hva? Du kan laste ned noen gode serier/filmer på pcn?:cat:

Hehe, ja, jeg har jo tenkt ut en del. Burde nok sikkert lastet ned noe, men syns egentlig det er mer behagelig å ha noe på øret :)

Jaa, det er det jeg burde gjort! Men jeg har bare med jobb-PCen og der ligger ikke bildene jeg vil lage fotobok av. Men det var et veldig godt tips :joyful:
Skjønner! Har du barn fra før går det an å lage en fotokalender til familien, supre gaver synes jeg. Evnt til venninner/samboer med bilder av dere :) da kan du eventuelt bruke mobilbilder, om du har litt der:)

Skjønner! Har du barn fra før går det an å lage en fotokalender til familien, supre gaver synes jeg. Evnt til venninner/samboer med bilder av dere :) da kan du eventuelt bruke mobilbilder, om du har litt der:)

Har ikke barn, men vi giftet oss i år, så jeg har planer om å lage noe med de bildene :) Jaa, kanskje jeg må tenke litt bredere også, har jo masse fine bilder på mobilen også!

Back
Topp