IVF Haukeland, 2 egg

Hopekov

Betatt av forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei jenter :-)

Vi er i gang med vårt første fullførte forsøk, da jeg har vært for dårlig for innsetning tidligere etter medisiner og uttak.
På mandag satt de inn 2 egg.
Er nå på rugedag 6 og er helt svimmel av denne vente perioden
Noen som går igjennom det samme?❤️❤️

Hei jenter :)

Vi er i gang med vårt første fullførte forsøk, da jeg har vært for dårlig for innsetning tidligere etter medisiner og uttak.
På mandag satt de inn 2 egg.
Er nå på rugedag 6 og er helt svimmel av denne vente perioden
Noen som går igjennom det samme?❤️❤️

Hører til i haugesund, men ja, her satte di inn 2 egg på torsdag❤❤ er grusomt å gå å vente, å føler allerede at kvalmen er i gang *vet å tenke meg til symptomer* å masse stikninger nede i magen❤ krysser fingrene for oss!

Hører til i haugesund, men ja, her satte di inn 2 egg på torsdag❤❤ er grusomt å gå å vente, å føler allerede at kvalmen er i gang *vet å tenke meg til symptomer* å masse stikninger nede i magen❤ krysser fingrene for oss!
Så spennende ❤️❤️ Krysser fingrene!!
Første forsøk?
1 uke til testdag... Går så sakte!! Haha❤️

Så spennende ❤️❤️ Krysser fingrene!!
Første forsøk?
1 uke til testdag... Går så sakte!! Haha❤️

2 fersk forsøk, 4 innsettet, så krysser alt jeg har! Off, alt for sakte!! Kjenner du noen symptomer? Jeg er såå kvalmen i dag, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Kunne tenkt meg å teste, men pga ovitrellen på fredag, så vet jeg at jeg bare får opp falskt resultat.. :p

2 fersk forsøk, 4 innsettet, så krysser alt jeg har! Off, alt for sakte!! Kjenner du noen symptomer? Jeg er såå kvalmen i dag, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Kunne tenkt meg å teste, men pga ovitrellen på fredag, så vet jeg at jeg bare får opp falskt resultat.. :p
Sååå spennede!!
Jeg ble litt stresset når de sa de ville sette inn 2, pga kvaliteten.....
Selvom de sier at de ikke hadde satt inn, hvis de ikke trodde det var potensialet i de.
Ble ingen gullegg, kan du si...
Håper den sitter nå, blir helt tussete av behandlingen
11 dager siden jeg tok Ovitrelle nå, så er veldig spent og nysgjerrig på testen......
Jeg var veldig kvalm etter egguthenting (morfin++)
Så var dårlig i 4,5 dager.. Men nå er jeg i bedre form enn på lenge faktisk, heldigvis!!
Vet ikke hvor mye jeg kjenner enda, men tror mye er psykisk også..
Når skal du ta blodprøve?❤️

Sååå spennede!!
Jeg ble litt stresset når de sa de ville sette inn 2, pga kvaliteten.....
Selvom de sier at de ikke hadde satt inn, hvis de ikke trodde det var potensialet i de.
Ble ingen gullegg, kan du si...
Håper den sitter nå, blir helt tussete av behandlingen
11 dager siden jeg tok Ovitrelle nå, så er veldig spent og nysgjerrig på testen......
Jeg var veldig kvalm etter egguthenting (morfin++)
Så var dårlig i 4,5 dager.. Men nå er jeg i bedre form enn på lenge faktisk, heldigvis!!
Vet ikke hvor mye jeg kjenner enda, men tror mye er psykisk også..
Når skal du ta blodprøve?❤️

Ååh, håper det sitter! Såå spennende, det er til å kjenne på. Kjipt å bli så dårlig etter uttak! Var selv helt ødelagt både før å etter. Bra du er bedre nå!
Tror det meste et psykisk her også :p
Mine to var av god kvalitet, så får bare håpe at begge sitter❤❤
skal ikke ta blodprøve, men bare vanlig test 19 nov.

Ååh, håper det sitter! Såå spennende, det er til å kjenne på. Kjipt å bli så dårlig etter uttak! Var selv helt ødelagt både før å etter. Bra du er bedre nå!
Tror det meste et psykisk her også :p
Mine to var av god kvalitet, så får bare håpe at begge sitter❤❤
skal ikke ta blodprøve, men bare vanlig test 19 nov.
Krysser fingrene!! :-)
I dag har jeg vært skikkelig frysen, hodepine og murringer i magen..
Håper det er kroppen som jobber
Når har du pleid å ta test etter innsetning?❤️

Krysser fingrene!! :)
I dag har jeg vært skikkelig frysen, hodepine og murringer i magen..
Håper det er kroppen som jobber
Når har du pleid å ta test etter innsetning?❤️

10-12 dager etter innsett, alt ettersom.. di siste innsettene så har mens komt før test dag, så var ikke aktuelt å teste så mye :p enn du?

10-12 dager etter innsett, alt ettersom.. di siste innsettene så har mens komt før test dag, så var ikke aktuelt å teste så mye :p enn du?
Ok, jeg har aldri fått satt inn før☺️
Lurer litt på når jeg skal teste meg, er 7 dager siden innsetning i dag.. Så litt vel tidlig kanskje
Håper mensen holder seg unna oss nå❤️Hadde vært så koselig om begge eggene holdt seg fast

Ok, jeg har aldri fått satt inn før☺️
Lurer litt på når jeg skal teste meg, er 7 dager siden innsetning i dag.. Så litt vel tidlig kanskje
Håper mensen holder seg unna oss nå❤️Hadde vært så koselig om begge eggene holdt seg fast

Åå, sånn å forstå! Jeg prøver, alt jeg kan, å ikke teste før datoen jeg har fått fra sykehuset, slik at ikke skuffelsen skal bli værende sånn super lenge. Jaa, håper den holder seg unna nå, å ikke minst at begge to fester seg hos oss❤❤

Back
Topp