Hvilket innsett ble baby?

Hvor mange innsett før graviditet og baby

• Første innsett

Votes: 13 28,9%
  • Andre innsett

Votes: 5 11,1%
  • Tredje innsett

Votes: 11 24,4%
  • Fjerde innsett

Votes: 4 8,9%
  • Femte innsett

• Sjette innsett

Votes: 2 4,4%
  • Syv innsett eller fler

• Antall som har svart
    45
Dytter denne opp jeg!

Ser ut som 4. innsett var det som skulle til :) Ble gravid på 2. og 3. også, men de endte i sa og exu.

5. innsett på 5. forsøk

1. Innsett på førstemann.
Hatt to innsett, pluss en aid, på vei mot nummer to.

Tok du de privat?
Det 5. forsøket var vårt første private. Da var vi ferdig i det offentlige. Det ble ett avbrutt og tre fullførte forsøk offentlig. Hadde jeg visst hvor stor forskjell det utgjorde for oss hadde jeg gått privat tidligere enn vi gjorde.

Det 5. forsøket var vårt første private. Da var vi ferdig i det offentlige. Det ble ett avbrutt og tre fullførte forsøk offentlig. Hadde jeg visst hvor stor forskjell det utgjorde for oss hadde jeg gått privat tidligere enn vi gjorde.

Vi har dessverre ikke den økonomiske muligheten for privat, så får vi ikke baby i Haugesund, må jeg leve livet som ufrivillig barnløs. Trenger nok psykolog til å bearbeide sorgen, men skal nok gå fint

1., 2. og 3. innsett endte negativt. En måned før vårt planlagte 4. innsett, hadde jeg plutselig en positiv test i hånda. På egen hånd!

Ble gravid på tredje innsett, men endte i MA nå for snart to uker siden. Fosteret sitt hjerte sluttet å slå samme dag som vi fikk ul pga en liten blødning den natten, skulle da vært 9+0. Hadde ul 7+5, da var alt perfekt, og fikk beskjed at oddsen for at dette skulle gå galt var minimal.. men men, vi fikk det til. Så vi fortsetter på på 5 år som prøvene, etter vår første positive test! Så vi får krysse fingrene for at det det holder helt til mål nå på fjerde forsøk.

Back
Topp