OK, er supertidlig ute, men har allerede fått spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul. Og hva i all verden ønsker jeg meg?
Så da må jeg spørre: hva ønsker DU deg til jul? 
Så da må jeg spørre: hva ønsker DU deg til jul? Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så da må jeg spørre: hva ønsker DU deg til jul? Høres bare så deilig utUll! Alt fra ullundertøy til deilige ulljakker![]()
Bare det er varmt er jeg fornøydHøres bare så deilig utJeg tåler ikke ull da.... men kanskje en ny dunjakke hadde vært deilig
![]()
Varmt og godt i det minsteullsokker står øverst på min liste hvert år![]()
Wow, for en listeJeg har ønsket meg :
- Tørkede blomster
- Beret (lue), svart, Pierre Robert
- Ullsokker, tynne, Pierre Robert
- Juletrepynt fra Karen Blixen (gullfarget)
- Holmegaard krukke og skål (julemotiv)
- Div tilhørende til juleservise
"Julemorgen" (Evt gavekort på glass som kommer neste år)
- Morgenkåpe bomullsfrotte, lang
- Sipwell drikkeflaske i matt grønn
- Henrik Rasmussen vaser små (Krane galleri Tromsø)
- Anne Gundersen kunst/gavekort
- Gavekort fra ebok.no
- Birkenstock sandaler
Okay; her kommer det en lang liste fra meg etter lille er lagtOK, er supertidlig ute, men har allerede fått spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul. Og hva i all verden ønsker jeg meg?Så da må jeg spørre: hva ønsker DU deg til jul?
![]()
jeg har masse tips!!
)
Robotsrøvsuger (som også vasker gulv. Jeg og kjæresten kjøper til hverandre)
Parfyme (vært fri i 2 år.....)
Glass/metallbakebolle (eneste jeg kan bake er pavlova)
Magnetisk vegghengt knivblokk
Aigi-klokke (brun rem, grønn urskive)
Yale dørlås
Firkantet kakefat (igjen, pavlova)

Åååh så bra du likte den. Er absolutt helt nydelig. Jeg har en greie for klokker også....Måtte Google klokka, så utrolig PEN den er! Shit. Grønn urskive var bare helt magisk. Wow. Den havner kanskje på ønskelista mi også. Takk for tips![]()
Blir nysgjerrig på hvordan du kjenner til Aigi?Robotsrøvsuger (som også vasker gulv. Jeg og kjæresten kjøper til hverandre)
Parfyme (vært fri i 2 år.....)
Glass/metallbakebolle (eneste jeg kan bake er pavlova)
Magnetisk vegghengt knivblokk
Aigi-klokke (brun rem, grønn urskive)
Yale dørlås
Firkantet kakefat (igjen, pavlova)
Søstra mi tipset meg. Men aner ikke hvor hun har den fra. Er det et spesielt merke??Blir nysgjerrig på hvordan du kjenner til Aigi?![]()

Ja, vil nå påstå detSøstra mi tipset meg. Men aner ikke hvor hun har den fra. Er det et spesielt merke??![]()

Hahaha nei så tøft!! Nå skal jeg iallefall ønske meg en sånn en altsåJa, vil nå påstå detGanske nyoppstartet merke inspirert av det samiske. En gammel kollega av mannen min som starta det, så måtte si til mannen at han måtte si at de er julegaveønske på babyverden
![]()