Blør og svake magekramper

Leit å høre :( ♡ krysser fingrene for deg! Masse lykke til videre!
 
Krysser fingrene for deg og sender deg en god klem :Heartred Har opplevd det samme selv, men ble oppdaget i uke 11 da. Man føler seg så lurt :( jeg følte meg så dum fordi jeg hadde vært sykemeldt pga kvalme en stund..
 
Krysser fingrene for deg og sender deg en god klem :Heartred Har opplevd det samme selv, men ble oppdaget i uke 11 da. Man føler seg så lurt :( jeg følte meg så dum fordi jeg hadde vært sykemeldt pga kvalme en stund..

Takk for det :Heartred Trist å høre at det ikke gikk så bra sist, jeg og føler meg litt lurt. Jeg har også vært sykemeldtv pga kvalme, men godt å høre at det ikke bare har skjedd meg.

Begynte å blø skikkelig av seg selv i går kveld, så det er over for denne gang. Håper bare det går bedre neste gang :Heartred
 
Takk for det :Heartred Trist å høre at det ikke gikk så bra sist, jeg og føler meg litt lurt. Jeg har også vært sykemeldtv pga kvalme, men godt å høre at det ikke bare har skjedd meg.

Begynte å blø skikkelig av seg selv i går kveld, så det er over for denne gang. Håper bare det går bedre neste gang :Heartred
Godt at kroppen order opp selv :) Det er det beste! Utskrapning er jo egentlig ikke såå bra for livmora. Ta vare på deg selv, og bruk tiden det tar å sørge! Om det er sykemelding noen dager/uker er det helt greit :Heartred For meg hjalp det veldig å si ifra til sjefen min om hva som hadde skjedd, slik at hun kunne gi beskjed til kollegaer, med beskjed om å ikke snakke så mye om det når jeg kom tilbake på jobb. Vi er alle forskjellige da, så om det er det rette for deg er jo ikke sikkert :) Det går nok fint neste gang :) Det er kroppens måte å kvitte seg med noe som ikke ville vært levedyktig! :Heartred:Heartred Jeg ønsker deg masse lykke til videre. Mange klemmer :Heartred:Heartred
 
Uf så trist. Håper det går bedre med deg nå❤️ Masse lykke til med neste prøvinga❤️
 
Masse lykke til videre♥️♥️
 
Back
Topp