Blør og svake magekramper

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Tror ikke det går veien denne gangen :/ Våknet tidlig i morges med svake magekramper og når jeg kom på do så var det litt slimete blod som kom i do. Var enda mer når jeg sto opp senere.

Synes det var litt rart når jeg våkna i går morges og ikke følte meg stuuuuuptrøtt lenger. Nå er jeg så lite kvalm at jeg kan drikke kaffe, så føler noe er skikkelig galt. Skal tilfeldigvis på TUL i dag da som jeg bestilte for tre uker siden.
 
Uff så ekkelt :( Krysser fingrene for at det er noe helt uskyldig :Heartred
 
Lykke til på tul, håper alt er bra ❤️
 
Lykke til!:Heartred Hvor langt er du på vei? Lest at det er ganske vanlig å blø litt i uke 8 og utover...
 
Jeg er 9+5 og har også blødd litt de siste to dagene. Har ikke stressa så mye over det for det skjedde i forrige svangerskap rundt 8-9 uker også, og det gikk helt fint. Håper tul sier viser at alt er fint for deg :)
 
Lykke til!:Heartred Hvor langt er du på vei? Lest at det er ganske vanlig å blø litt i uke 8 og utover...

Jeg tror jeg er 7+4 i dag. Takk for det, håper det bare er noe vanlig blødning. Tror ikke jeg hadde bekymra meg like mye om det ikke var kramper i tillegg, men håper du har rett! :)
 
Jeg er 9+5 og har også blødd litt de siste to dagene. Har ikke stressa så mye over det for det skjedde i forrige svangerskap rundt 8-9 uker også, og det gikk helt fint. Håper tul sier viser at alt er fint for deg :)

Takk for det! Godt å høre at det gikk bra med deg sist, håper det går veien :Heartred
 
Håper det er en uskyldig blødning. Lykke til:Heartred
 
Det gikk ikke så bra desverre, hun kunne ikke se så mye. Ingen hjerte som slo, men en liten prikk. Mest sannsynligvis har det vært en liten plommesekk der som bare har klappet sammen :/

Hun ville likevel at jeg skulle inn på ultralyd på onsdag for å sjekke... i tilfelle jeg er 2,5 uke bak der jeg tror jeg er. Det må være et mirakel egentlig, så jeg har ikke så mye håp. Synes hele greia er så rart, har jo hatt symptomer hele veien kvalme og ektrem tretthet.

Ønsker alle andre her inne lykke til! <3 Dette hører heldigvis med sjeldenhetene.
 
Det gikk ikke så bra desverre, hun kunne ikke se så mye. Ingen hjerte som slo, men en liten prikk. Mest sannsynligvis har det vært en liten plommesekk der som bare har klappet sammen :/

Hun ville likevel at jeg skulle inn på ultralyd på onsdag for å sjekke... i tilfelle jeg er 2,5 uke bak der jeg tror jeg er. Det må være et mirakel egentlig, så jeg har ikke så mye håp. Synes hele greia er så rart, har jo hatt symptomer hele veien kvalme og ektrem tretthet.

Ønsker alle andre her inne lykke til! <3 Dette hører heldigvis med sjeldenhetene.
Uff, så trist. :( Krysser fingrene for et mirakel!
 
Back
Topp