Flere med vondt i ryggen?

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
Har hatt vondt i ryggen (korsryggen) omtrent fra positiv test, akkurat som jeg er støl bak der. Hjelper litt å gå en tur ofte. I starten av uka var det litt bedre igjen, men i går og i dag har det tatt seg opp og er verre enn før. Kjenner også at det innimellom iler nedover langs magen og ned til innsiden av lårene. Kan det ha noen sammenheng med at jeg har litt bakovervendt livmor? Tenkte liksom at det gir større sannsynlighet for å kjenne det i ryggen også.
 
Kan det være bekkenløsning du kjenner på? Siden det iler nedover lårene
 
Kan det være bekkenløsning du kjenner på? Siden det iler nedover lårene

Kanskje? Jeg aner ikke, har aldri vært så langt i en graviditet før. Får prøve å lese meg litt opp på bekkenløsning, det høres ikke ut som noe man vil ha :( Håper egentlig at det er livmora som vokser og at når den retter seg mer ut med tiden så blir ryggen bedre :smiley-angelic001
 
Kanskje? Jeg aner ikke, har aldri vært så langt i en graviditet før. Får prøve å lese meg litt opp på bekkenløsning, det høres ikke ut som noe man vil ha :( Håper egentlig at det er livmora som vokser og at når den retter seg mer ut med tiden så blir ryggen bedre :smiley-angelic001
Det kan være så mye som gjør at ryggen verker nå. Men det som fikk meg til å tenke bekkenløsning var at du sa det ilte nedover lårene. Det er veldig klassisk for bekkenløsningen. Men vi håper det er noe annet. For det er litt kjedelig å bli plaget med bekkenet
 
Det kan være så mye som gjør at ryggen verker nå. Men det som fikk meg til å tenke bekkenløsning var at du sa det ilte nedover lårene. Det er veldig klassisk for bekkenløsningen. Men vi håper det er noe annet. For det er litt kjedelig å bli plaget med bekkenet

Ja, er ikke så veldig mye nedover lårene, kjenner mer som voksesmerter i livmora sånn egentlig. Det jeg ser ang bekkenløsning er at man liksom får vondt mer sånn stikkende og kanskje har problemer med å gå, gå i trapp, snu seg i senga etc. Så dette kjenner litt annerledes ut enn det! Men klart, skal ikke se bortifra at dette er tidlige symptomer på bekkenløsning :sorry:
 
Ja, er ikke så veldig mye nedover lårene, kjenner mer som voksesmerter i livmora sånn egentlig. Det jeg ser ang bekkenløsning er at man liksom får vondt mer sånn stikkende og kanskje har problemer med å gå, gå i trapp, snu seg i senga etc. Så dette kjenner litt annerledes ut enn det! Men klart, skal ikke se bortifra at dette er tidlige symptomer på bekkenløsning :sorry:
Jeg har begynt å slite med bekkenet. Hadde problemer sist svangerskap også. Og jeg sliter ikke med å gå opp trapper enda, eller å snu meg i senga. Men jeg har mye verk i korsryggen, og litt ilinger nedover lårene. Og av og til når jeg har gjort veldig mye tungt arbeid så verker det litt i hoftene og nedover lårene.
De fleste har jo litt forskjellige startsymptomer på bekkenløsning.
Men det beste hadde jo vært om det var livmora som vokser og ligament smerter du kjenner. Selv så kjennes de ut som plutselig stikkinger i nedre del av magen for min del. Men der også så er vi forskjellige :happy:
 
Back
Topp