Sitter på legekontoret og venter - glukosetest

Bruspulver

Forelsket i forumet
Ja, da har jeg akkurat drukket 2 dl sukkerlake. Og må bare vente. De to første slurkene var greie, men herlighet så søtt det var :hilarious: jeg er heldigvis ikke plaget med kvalme, så gikk greit å drikke.

Nå har jeg bok og forum de neste timene som underholdning.

Har du tatt test?
 
:):):):):)
Ja, da har jeg akkurat drukket 2 dl sukkerlake. Og må bare vente. De to første slurkene var greie, men herlighet så søtt det var :hilarious: jeg er heldigvis ikke plaget med kvalme, så gikk greit å drikke.

Nå har jeg bok og forum de neste timene som underholdning.

Har du tatt test?
Tok den forrige uke :)
Gikk veldig fint, fine prøver før og etter:facepalm:
Fikk svaret med engang etterpå, da jeg hadde sv.skapskontroll samme dag :)
Lykke til :)
 
:):):):):)
Tok den forrige uke :)
Gikk veldig fint, fine prøver før og etter:facepalm:
Fikk svaret med engang etterpå, da jeg hadde sv.skapskontroll samme dag :)
Lykke til :)
Ja lurte litt på når jeg får svar. Må kanskje vente til neste kontroll?
Men er om et par dager. Så går greit å vente. Er jo bare nysgjerrig /spent på resultatet.
Håper ikke det slår ut på diabetes
 
Jeg slapp heldigvis siden jeg har lav bmi. Helt panikk for å drikke det greiene når jeg er så kvalm :p.

Lykke til!
 
Ja, da har jeg akkurat drukket 2 dl sukkerlake. Og må bare vente. De to første slurkene var greie, men herlighet så søtt det var :hilarious: jeg er heldigvis ikke plaget med kvalme, så gikk greit å drikke.

Nå har jeg bok og forum de neste timene som underholdning.

Har du tatt test?
Lykke til med å holde deg underholdt. Tok denne testen selv (desembertermin). Fikk heldigvis lov til å slippe å sitte på selve legekontoret, kunne gå rett over gangen og sitte litt mer for meg selv. Da hadde jeg lastet ned film på mobilen og satt og så på. Så gikk tiden.
 
Jeg slapp heldigvis siden jeg har lav bmi. Helt panikk for å drikke det greiene når jeg er så kvalm :p.

Lykke til!
Skjønner den er guffen når man er kvalm. Var frivillig for min del å ta (er det ikke det for alle?)
Men siden jeg er 38 år tenkte jeg det var greit å få tatt det.
 
Lykke til med å holde deg underholdt. Tok denne testen selv (desembertermin). Fikk heldigvis lov til å slippe å sitte på selve legekontoret, kunne gå rett over gangen og sitte litt mer for meg selv. Da hadde jeg lastet ned film på mobilen og satt og så på. Så gikk tiden.
Hehe takk ;)
Kunne sikkert ha gått et sted i nærheten. Men det er liksom ingen andre steder å gå. Jeg vet venninner av meg har fått benk inne på et kontor. Men alt var vist fult I dag.
På annen side er det jo underholdning å se og høre hvem som kommer og går inn og ut her ;)
 
Jeg måtte ta testen 2 ganger, siden jeg fikk så unormale lave tall :eek::p

Men ja, de første slurkene er greie, men så begynner det å bli tungt å svelge :woot: Men veldig greit å gjennomføre testen, så vet man iallefall.. Men min fastlege har ikke engang tatt tak i de lave tallene jeg fikk, verken jeg eller jordmor er imponert :p
 
Skjønner den er guffen når man er kvalm. Var frivillig for min del å ta (er det ikke det for alle?)
Men siden jeg er 38 år tenkte jeg det var greit å få tatt det.
Aha. Er visst nye regler. Alle over en viss bmi må ta den. Har ikke satt meg noe inn i det, så vet ikke noe mer enn det.
 
Aha. Er visst nye regler. Alle over en viss bmi må ta den. Har ikke satt meg noe inn i det, så vet ikke noe mer enn det.
Så link med regler, har over 25 i bmi også. Men tror ikke legen min har fått meg seg at man må. Som det står her... :p
Hun anbefalte pga alder.
Var uansett greit å ta testen. Så får jeg vite om jeg har anlegg for diabetes.
 
Jeg tok den forrige uke! Ingen diabetes her i gården, noe jeg er svært fornøyd med! Hadde vært syyyyykt kjipt å måtte passe kostholdet i jula :arghh:
 
Har egentlig bittelitt for høy bmi, så skal utifra det ta det, men legen synes det er unødvendig siden jeg er så ung, så skal ikke ta den :shy:
 
Så link med regler, har over 25 i bmi også. Men tror ikke legen min har fått meg seg at man må. Som det står her... :p
Hun anbefalte pga alder.
Var uansett greit å ta testen. Så får jeg vite om jeg har anlegg for diabetes.
Legen min trodde alle måtte ta den uansett, så tydelig at det ikke er like klart for alle :p hehe
 
Back
Topp