Virkelig ikke i form..

SpentPåDette

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Flere som føler seg helt elendig?

7+0 i dag. Er utslitt, slapp, kvalm og uvel og har hodepine. Hadde virkelig ikke trodd det skulle bli så ille..

I går fikk jeg en litt stor blødning også. Ikke sånn voldsom at det var en opplagt sa. Men en del mer en bare spotting. Var hos legen og ble henvist til sykehuset for innvendig ul. Vet ikke når jeg får time.

Akkurat nå føles alt litt håpløst.. måtte reise hjem fra jobb, for det gikk overhodet ikke..

Huff, håper på bedre dager! Og at dere andre er i bedre form en meg❤️

Er heima frå jobb sjølv desse dagar. 7+5 i dag, å kan ikkje skjønne korleis eg skal holde ut til veke 12(får berre håpe kvalmen har gjett seg til då). Er omtrent influensalignande symptomer bortsett frå feber. Føle igrunnen ikkje eg har lov å "klage", men hadde heller ikkje trudd det sko bli så gale :bag:
Me får berre holde ut tenke eg!❤

Jepps, har vært slik siden uke 7. Runder 12 uker på torsdag og er fortatt energiløs, kvalm og trøtt :/

Føler jeg har vært dårlig siden uke 5 omtrent, og er ikke antydning til å bli bedre enda 10+3. Skal til legen på torsdag, så skal da høre hva hun tenker om kvalmestillende. Kan virkelig ikke gå sånn lengre, for er så slitsomt, og må alltid takke nei til planer på ettermiddagen siden jeg vet jeg er mest dårlig da :arghh:

Helt elendig her også. Jobber bare fire timer hjemmekontor hver dag nå, men sliter med å få til bare det. Veldig lite av maten jeg spiser holder seg nede og er derfor helt energiløs og småskjelven. Forrige svangerskap varte kvalmen helt til uke 16, og ser veldig svart på å gå like lenge dårlig nå. Har bare lyst å sove, men det funker ikke med hverdagsliv og småbarn.

Er heima frå jobb sjølv desse dagar. 7+5 i dag, å kan ikkje skjønne korleis eg skal holde ut til veke 12(får berre håpe kvalmen har gjett seg til då). Er omtrent influensalignande symptomer bortsett frå feber. Føle igrunnen ikkje eg har lov å "klage", men hadde heller ikkje trudd det sko bli så gale :bag:
Me får berre holde ut tenke eg!❤
Føles ille å klage, men hadde virkelig ikke trodd det skulle værs så ille. Akkurat nå tenker jeg «jeg skal ikke ha flere». Men det blir forhåpentligvis bedre snart ❤️ God bedring til deg❤️

Føler jeg har vært dårlig siden uke 5 omtrent, og er ikke antydning til å bli bedre enda 10+3. Skal til legen på torsdag, så skal da høre hva hun tenker om kvalmestillende. Kan virkelig ikke gå sånn lengre, for er så slitsomt, og må alltid takke nei til planer på ettermiddagen siden jeg vet jeg er mest dårlig da :arghh:
Forferdelig å ha det sånn.. God bedring!❤️ Håper det går fort over❤️

Helt elendig her også. Jobber bare fire timer hjemmekontor hver dag nå, men sliter med å få til bare det. Veldig lite av maten jeg spiser holder seg nede og er derfor helt energiløs og småskjelven. Forrige svangerskap varte kvalmen helt til uke 16, og ser veldig svart på å gå like lenge dårlig nå. Har bare lyst å sove, men det funker ikke med hverdagsliv og småbarn.
Ikke noe greit! Håper det snart blir bedre❤️

Samme her. Konstant kvalm, trøtt og energiløs :confused:Sykmeldt i et par uker nå etter anbefaling fra legen min, håper formen stiger litt etter det. Kjedelig å gå å trakke hjemme, får altfor god tid å tenke og bekymre meg også da. Så håper jeg kan fungere på jobb igjen snart og så lenge som mulig.

Håper du kommer fort til på ultralyd og at alt ser bra ut der :Heartred

Sykemeldt 100% på 3. uka, jobbet 3 uker redusert før det. Vært innlagt en gang pga dehydrering, gått på kvalmestillende i flere uker. Jevnlig kontakt med gynokolog på sykehuset. Er 10+4 idag.. vært dårlig siden uke 5.. så er godt igang med uke nr 6 nå..

Oppgitt,sliten, virker ikke til noe. Får ekstra væske hjemme nå, fått 3,5 liter på 4 dager... håper det snur snart..

Sykemeldt 100% på 3. uka, jobbet 3 uker redusert før det. Vært innlagt en gang pga dehydrering, gått på kvalmestillende i flere uker. Jevnlig kontakt med gynokolog på sykehuset. Er 10+4 idag.. vært dårlig siden uke 5.. så er godt igang med uke nr 6 nå..

Oppgitt,sliten, virker ikke til noe. Får ekstra væske hjemme nå, fått 3,5 liter på 4 dager... håper det snur snart..
Huff, det hørtes virkelig ikke bra ut :(
Håper du blir bedre snart ❤️

Samme her. Konstant kvalm, trøtt og energiløs :confused:Sykmeldt i et par uker nå etter anbefaling fra legen min, håper formen stiger litt etter det. Kjedelig å gå å trakke hjemme, får altfor god tid å tenke og bekymre meg også da. Så håper jeg kan fungere på jobb igjen snart og så lenge som mulig.

Håper du kommer fort til på ultralyd og at alt ser bra ut der :Heartred
Ja, det er greit å bare være i aktivitet og ikke bare være i ro. Håper det går fort over for deg❤️
Takk❤️☺️

Jeg er også mye mer dårlig denne gangen... sovna nesten på jobb, måtte ta pause pga kvalme og gulpinger som kommer i bølger. Fysj..

Jepps, har vært slik siden uke 7. Runder 12 uker på torsdag og er fortatt energiløs, kvalm og trøtt :/

12 uker allerede? Da har du termin i mai vel? :)
Hjelp, går fort dette nå synes jeg!

Elendig form her også. Har vært sykmeldt i snart 4 uker nå. Ligger i sofaen hele dagen. Er så sinnsykt kvalm :(

Jeg har vært slapp og sliten siden før jeg visste jeg var gravid. Men nå, uke 7 så kom kvalmen kastet på meg. Ikke kastet opp enda, men konstant kvalm. Slitsomt. Er på tur med folk som ikke skal vite noe om graviditeten enda, så prøver å holde det skjult. Ikke lett!

Back
Topp