Terminliste november <3

Jeg står fortsatt ikke på listen, selv om jeg har skrevet ned termin tidligere.
Termin 29 november, planlagt keisersnitt 18 november:Heartred.
 
Jeg står fortsatt ikke på listen, selv om jeg har skrevet ned termin tidligere.
Termin 29 november, planlagt keisersnitt 18 november:Heartred.
Denne tråden er ikke oppdatert siden juni :dontknow skreiv med opp etter oul i juni, men står heller ikke på lista.
 
Vi har mistet en del peoples her inne. Så hun som kan redigere innlegget med terminer på en nok ikke her lenger.
 
Hvordan kan vi som ikke blir registrert da få bli med i termin gruppa?
 
Ta kontakt med moderator?

Har skrevet til en av de som hadde med gruppen å gjøre, tror jeg, men ikke fått noe svar der heller. Men kan prøve hos moderator også
 
Jeg ble lagt inn i skjult gruppe av moderator, så takk for tipset!
 
Aner ikke hvor mange innlegg jeg har en gang her, husker ikke hvordan man sjekker det og hva kravet er?
 
Aner ikke hvor mange innlegg jeg har en gang her, husker ikke hvordan man sjekker det og hva kravet er?

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Men fant ikke ut hvor man finner ut antall innlegg og slikt.
 
- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Men fant ikke ut hvor man finner ut antall innlegg og slikt.
Fant ut av det... Skrevet kun 28 innlegg. Jeg hadde opprinnelig termin 3 desember, så jeg har liksom holdt til der til oul når terminen ble flyttet. Så har jeg ikke orket å hevet meg på antall innlegg kjøret her heller da:hilarious:.
 
Fant ut av det... Skrevet kun 28 innlegg. Jeg hadde opprinnelig termin 3 desember, så jeg har liksom holdt til der til oul når terminen ble flyttet. Så har jeg ikke orket å hevet meg på antall innlegg kjøret her heller da:hilarious:.

Ja blir vell fort sånn når man er i månedskiftet. Var også litt i tvil på om jeg skulle være i desember eller november siden de ikke kunne si helt eksakt termin på meg. Men når jeg hørte han var stor i vekst så la jeg inn oddsene mine her inne.
 
Ja blir vell fort sånn når man er i månedskiftet. Var også litt i tvil på om jeg skulle være i desember eller november siden de ikke kunne si helt eksakt termin på meg. Men når jeg hørte han var stor i vekst så la jeg inn oddsene mine her inne.
Her blir det keisersnitt 18 november, så definitivt ikke desember baby iallefall :hilarious:. Fordelen med å være i desember er at jeg er først ute omtrent, istedenfor å henge langt etter her inne:happy:.
 
Her blir det keisersnitt 18 november, så definitivt ikke desember baby iallefall :hilarious:. Fordelen med å være i desember er at jeg er først ute omtrent, istedenfor å henge langt etter her inne:happy:.

Haha ja. Men samtidig litt greit å se hva alle andre må gjennom før det er vår tur. Jeg blir nok også forhåpentligvis satt i gang noe tidligere. Planen har vært 14 november til nå iallefall. Å håper egentlig ikke de haler det så mye mer ut enn den datoen.
 
Back
Topp