3.Trimester

Gratulerer, tiden har gått kjempe fort synes jeg fra 2.tri til 3.! Nå er ikke jeg i 3.tri før om 3 uker da, men jeg tenkte på det her om dagen, hvordan 1. Tri gikk sååå sakte, mens nå har 2.tri flydd av gårdet!
 
Uke 28+0 på mandag, da går jeg også inn i tredje trimester! Hjelpes, som tiden flyr :woot: Føler jeg nettopp trådde inn i andre trimester, jeg....
 
3.trimester starter 27+0 ;) men du tenker kanskje at du er i graviduke 28 på mandag?
Jeg følger preglife, og i følge dem starter 3 trimester 28+0 :happy090 Er vel litt uenighet rundt når de forskjellige trimesterne starter og slutter.. :bookworm: Jeg er 27+4 idag, så er graviditetsuke 29 allerede på mandag :woot: Så uansett når 3 trimester begynner så er det vel rett rundt nå allikavel :laughing002
 
Jeg følger preglife, og i følge dem starter 3 trimester 28+0 :happy090 Er vel litt uenighet rundt når de forskjellige trimesterne starter og slutter.. :bookworm: Jeg er 27+4 idag, så er graviditetsuke 29 allerede på mandag :woot: Så uansett når 3 trimester begynner så er det vel rett rundt nå allikavel :laughing002
Skjønner;) da er du uansett lengre enn meg.. jeg er 27+0, men babyverden sier 3.trimester:happy090 uker, måneder, trimester.. skjønner at folk som ikke er gravide sliter med å skjønne dette:laughing002
 
Skjønner;) da er du uansett lengre enn meg.. jeg er 27+0, men babyverden sier 3.trimester:happy090 uker, måneder, trimester.. skjønner at folk som ikke er gravide sliter med å skjønne dette:laughing002
Ja, vi sliter jo med å følge med selv her med så mye forskjellig informasjon ute :hilarious:
 
Back
Topp