Så tørst!

Paddis

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg er så tørst! Herrefred og skaper. I går drakk jeg 2,5 liter vann i tillegg til to glass med coca cola uten sukker. Det føles ut som dagen etter jeg har vært på fylla, hvor jeg bare ikke klarer å slukke tørsten ordentlig. Våknet nå kl 04.20, helt desperat etter vann. Er det flere som har det sånn?

Jepp! Er visst helt normalt pga økt blodvolum :) jeg drikker vann hele tiden!

Jepp! Er visst helt normalt pga økt blodvolum :) jeg drikker vann hele tiden!
Ja, det gir mening. Fant i tillegg ut i natt at jeg sover med munnen oppe, så da blir det vel litt ekstra tørt inni der om natta hvertfall :dead:

Haha du er ikke alene om det. Har alltid et vannglass på nattbordet når jeg legger meg. Drikker også sykt mye vann på dagen, som føles ut som renner rett igjennom kroppen :smiley-ashamed004

Har de siste ukene snakka om at jeg må sjekke meg for diabetes siden jeg drikker så mye vann og er så tørst hele tiden! :hilarious: Husker det var sånn under amminga med første, men det er jo lenge til den tiden enda :hungover:

Haha du er ikke alene om det. Har alltid et vannglass på nattbordet når jeg legger meg. Drikker også sykt mye vann på dagen, som føles ut som renner rett igjennom kroppen :smiley-ashamed004
Jeg må begynne med det jeg og. Var hos legen idag for en sjekk, og nevnte hvor tørst jeg var. Hun sa om dette vedvarer over flere dager må jeg inn og testes for diabetes. Så håper det ikke vedvarer :sorry:

Back
Topp