HCG-støtte og mensen

Bringebærpudding

Gift med forumet
Julikulene 2020
Hei! Vi har hatt et fryseforsøk i naturlig syklus nå. Gått på HCG-støtte og lutinus. Satt inn blastocyst 15/10.. Skulle tatt blodprøve igår og imorgen, men er på ferie så får ikke gjort det før mandag 3/11 og 7/11.

det jeg lurer på er om dette kan utsette mensen?setter 5klikk hver tredje dag. Skulle hatt det 27/10. Har pleid å få mens på lutinus.

Håper på noen svar ❤️

Hei! Vi har hatt et fryseforsøk i naturlig syklus nå. Gått på HCG-støtte og lutinus. Satt inn blastocyst 15/10.. Skulle tatt blodprøve igår og imorgen, men er på ferie så får ikke gjort det før mandag 3/11 og 7/11.

det jeg lurer på er om dette kan utsette mensen?setter 5klikk hver tredje dag. Skulle hatt det 27/10. Har pleid å få mens på lutinus.

Håper på noen svar ❤️
Har du tatt test?

Håper på noen svar ❤️
Jeg har fått mens mens jeg har gått på Lutinus, og den har blitt utsatt mens jeg har gått på det o_O
Vet ikke om HCG-støtte gjør at den blir utsatt..

Usikker på om små doser av hcgstøtte er nok til å utsette, men hcg i seg selv hindrer jo i utgangspunktet mensen! Er jo pga det at man vanligvis ikke får mensen når man er gravid! Til mange utsetter også progesteronstøtte mens, men siden du har brukt å få den på Lutinus så er det jo ikke sikkert det gjelder deg:happy: Håper det er en spire som er grunnen til at den ikke har kommet❤️

Jeg fikk ikke utsatt mens på hCG-støtte. Men et tips er (om du vil da) teste likevel. Du vil se på testene hva som er hva nå. 5 klikk gir ikke sååå sterke streker så om du tar en test som blir sterkere og sterkere og ikke motsatt så skjønner man jo at noe skjer:)

Håper på noen svar ❤️

Jeg håper så indelig at dere har klart dette nå!! :D
At det er en bebis som gjør at du ikke har fått mensen! Men jeg er enig med WCE. Test og se om testen blir sterkere! :D

Jeg fikk ikke utsatt mens på hCG-støtte. Men et tips er (om du vil da) teste likevel. Du vil se på testene hva som er hva nå. 5 klikk gir ikke sååå sterke streker så om du tar en test som blir sterkere og sterkere og ikke motsatt så skjønner man jo at noe skjer:)
Jeg håper så indelig at dere har klart dette nå!! :D
At det er en bebis som gjør at du ikke har fått mensen! Men jeg er enig med WCE. Test og se om testen blir sterkere! :D
Jeg vet jo egentlig at en test vil slå ut, men syns det er så vanskelig å teste - er det verste jeg vet og gjør det nesten aldri, venter alltid på mensen. Og nå er den en uke på overtid. Skal ta første blodprøve på FURST på mandag. Får vel svaret samme dagen og da kan jeg ta stilling til det da tenker jeg :) takk for lykkønskninger. Vanskelig å tenke at trenden med negativt svar skal snu.

Jeg vet jo egentlig at en test vil slå ut, men syns det er så vanskelig å teste - er det verste jeg vet og gjør det nesten aldri, venter alltid på mensen. Og nå er den en uke på overtid. Skal ta første blodprøve på FURST på mandag. Får vel svaret samme dagen og da kan jeg ta stilling til det da tenker jeg :) takk for lykkønskninger. Vanskelig å tenke at trenden med negativt svar skal snu.

Forstår så godt redselen din! Når TR er en uke på overtid, vil jeg tro at det er en liten som vokser seg stor og sterk i magepusen :)

Åh som jeg håper det er en spire hos deg nå! Masse lykke til med blodprøver:Heartred

Åh som jeg håper det er en spire hos deg nå! Masse lykke til med blodprøver:Heartred
Tusen takk! Tok blodprøve idag, hcg på 1200. Skal ta en til på onsdag. Regnes vel som gravid? Men må se om det stiger. Klarer ikke helt å tro det :P

Tusen takk! Tok blodprøve idag, hcg på 1200. Skal ta en til på onsdag. Regnes vel som gravid? Men må se om det stiger. Klarer ikke helt å tro det :p

det er jo veldig bra❤️❤️ Det er definitivt ikke hcg-støtten!! Gratulerer så mye❤️❤️

Tusen takk! Tok blodprøve idag, hcg på 1200. Skal ta en til på onsdag. Regnes vel som gravid? Men må se om det stiger. Klarer ikke helt å tro det :p

Ja da regnes du som gravid:D hipp hurra! Gratulerer så mye!! :woot: :Heartred
Det skjønner jeg godt! Jeg er snart fullgått 33 uker og skjønner det ennå ikke:hilarious:

Min var på 7, med samme hcg støtte som deg, så du er uten noen tvil gravid ❤ gratulere!

Back
Topp