Oktoberskravla

God helg alle sammen.
Skal straks ut og handle litt.
Er en fantastisk høstluft ute, vurderer sterkt å slenge Lille U i vognen og gå istedenfor å ta bilen selv om det er ca 5 km hver vei

God helg alle sammen.
Skal straks ut og handle litt.
Er en fantastisk høstluft ute, vurderer sterkt å slenge Lille U i vognen og gå istedenfor å ta bilen selv om det er ca 5 km hver vei

Hørtes deilig ut

Jeg er visst forsatt forkjøla, vondt i hals og hode, slitsomt nok. Har et døgn igjen av denne korpshelga. Ferdig i morgen på denne tiden.

Men først siste rest av dagens spilling, middag, bading og/eller skyting, kveldmat og fri til leggetid, øving og mat i morgen, jeg har jo en del av ansvaret for maten, og det hele avsluttes med en liten "hente-konsert" før vi skal hjem.

Ja :) mye heller ha de her så jeg vet hva de holder på med, hvem de henger med osv.
Det er sant.
. Jeg har to unger som går på besøk mye mer enn de har besøk. Enda er de så SMÅ at jeg har kontroll men kjenner at det i årene som kommer er greit om de er mer hjemme ogdå. Men for all del.for at noen skal få besøk må noen gå på besøk. Men det e rlitt vel ensidig for tiden

Hørtes deilig ut

Jeg er visst forsatt forkjøla, vondt i hals og hode, slitsomt nok. Har et døgn igjen av denne korpshelga. Ferdig i morgen på denne tiden.

Men først siste rest av dagens spilling, middag, bading og/eller skyting, kveldmat og fri til leggetid, øving og mat i morgen, jeg har jo en del av ansvaret for maten, og det hele avsluttes med en liten "hente-konsert" før vi skal hjem.
Det var det, men må innrømme at den siste 1,5 km med over 100 m stigning var ganske tung når vognen var tung og full av varer.

Masse god bedring, høres ut som om du har en slitsom dag i dag

Kamp, håper idiotene som tente bluss og sendte opp fyrverkeri er ferdig med det nå så kampen ikke blir stoppet.:confused:

Det var det, men må innrømme at den siste 1,5 km med over 100 m stigning var ganske tung når vognen var tung og full av varer.

Masse god bedring, høres ut som om du har en slitsom dag i dag

Innholdsrik dag, innholdsrik helg, litt slitsom men man kommer langt med litt smertestillende medisiner....

Hodepine kombiner med lite søvn i en stor hall med mange folk er greit å kombinere med litt paracet ja. Kjøpt meg halspastiller også for det hadde jeg ikke med og har nesespray, så dette går fint.

Jeg skal ikke bade med dem men jeg kan sitte på land og passe på

Kamp, håper idiotene som tente bluss og sendte opp fyrverkeri er ferdig med det nå så kampen ikke blir stoppet.:confused:
Åhh
. Bluss er stilig når det er organisert. Fyrverkeri ukontrollert er så idiotisk og farlig at jeg ser rødt.

Åhh
. Bluss er stilig når det er organisert. Fyrverkeri ukontrollert er så idiotisk og farlig at jeg ser rødt.
Jupp

Det er så forbanna latterlig , blir så provosert at jeg ikke kan få sagt det.
Noen få som ødelegger for slle!
Nye bluss nå, håper de får tatt idiotene nå og får de ut.

Innholdsrik dag, innholdsrik helg, litt slitsom men man kommer langt med litt smertestillende medisiner....

Hodepine kombiner med lite søvn i en stor hall med mange folk er greit å kombinere med litt paracet ja. Kjøpt meg halspastiller også for det hadde jeg ikke med og har nesespray, så dette går fint.

Jeg skal ikke bade med dem men jeg kan sitte på land og passe på
Godbedring

Jupp

Det er så forbanna latterlig , blir så provosert at jeg ikke kan få sagt det.
Noen få som ødelegger for slle!
Nye bluss nå, håper de får tatt idiotene nå og får de ut.
I slike tilfeller passer "ut med pakket" ganske bra.

Takk. Trodde nå liksom det skulle bli bedre nå da, jeg har vært forkjøla siden søndag og følte meg bedre i går.

Men våkna sår i halsen. Hodepine er like gjerne mangelen på søvn og hvile.

Men men. Guttungen er happy, det er det beste

Takk. Trodde nå liksom det skulle bli bedre nå da, jeg har vært forkjøla siden søndag og følte meg bedre i går.

Men våkna sår i halsen. Hodepine er like gjerne mangelen på søvn og hvile.

Men men. Guttungen er happy, det er det beste
Mandag her, og hjemme tirsdag, onsdag og fredag..
Håper det bedrer seg for oss begge snart.

Back
Topp