Når har du termin? ♡

Moderator Astrid

Gift med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Tenk så spennende, en vakker dag i juli 2020blir du mamma :D
Men når? Kun 4-6% føder faktisk på den fastsatte termindatoen.
Har du klart å regne deg frem til termindatoen din? Prøv terminkalkulatoren vår å se om det stemmer.
På sikt kan dere jo lage en terminliste som blir festet på topp her inne med oversikt over termindatoene deres og kanskje med fødested for hver enkelt av dere?
 
5 Juli :D
 
9 juli her❤️
 
Så hyggelig å se deg her, husker vi var i samme IKM-gruppe for en stund siden :joyful:
Takk det samme❤️Jeg slutta med de ikm gruppene når det ble ivf på meg, følte at det ikke ble helt det samme. Hvordan går det med deg?☺️
 
Takk det samme❤️Jeg slutta med de ikm gruppene når det ble ivf på meg, følte at det ikke ble helt det samme. Hvordan går det med deg?☺️

Skjønner det. Og gratulerer så mye, så deilig at det har klaffet! :Heartred Har IVF-prosessen vært OK? Skal få lest dagboken din også :happy:

Ikke så bra i dag dessverre, har ikke troa :banghead: 4+2 i dag. men må jo bare vente å se hvordan det går, ikke mer å gjøre :oops:
 
Skjønner det. Og gratulerer så mye, så deilig at det har klaffet! :Heartred Har IVF-prosessen vært OK? Skal få lest dagboken din også :happy:

Ikke så bra i dag dessverre, har ikke troa :banghead: 4+2 i dag. men må jo bare vente å se hvordan det går, ikke mer å gjøre :oops:
Tusen takk❤️Jo, den har jo det. Vi har vært kjempeheldig, så skal ikke klage. Men det har vært litt tøft følelsesmessig ja.

Jeg har trua!❤️Mange som ikke får skikkelige tester før lengre uti svangerskapet.
 
Back
Topp