Holde det hemmelig

Mona-B

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Huff, jeg sliter med hvordan jeg skal lyve for å holde dette hemmelig en stund.

Vi skal ut å reise i helgen med vennegjengen, så jeg vet jo at det blir litt fest og div. Og er veldig usikker på hvordan jeg skal klare å lyve om hvorfor jeg ikke drikker hele helgen.:facepalm: noen tips?? :wideyed:

:anyone
 
Du kan alltids si at du går på antibiotika. Enten for UVI eller pga noe annet.
Ellers skal jeg si denne gangen at jeg har hvit måned der jeg hverken drikker alkohol eller spiser godteri. Haha. Det blir verre å skjule st jeg faktisk spiser godteri.
 
Du kan alltids si at du går på antibiotika. Enten for UVI eller pga noe annet.
Ellers skal jeg si denne gangen at jeg har hvit måned der jeg hverken drikker alkohol eller spiser godteri. Haha. Det blir verre å skjule st jeg faktisk spiser godteri.
Ja det var ikke dumt! Gjerne prøve meg på noe slikt :rolleyes:
 
Er i samme båt!

Samme dag som første utslag på graviditetstest så fikk jeg venninnebesøk med vin og dertil.

Kjøpte en flaske alkoholfrivin (som forøvrig smakte helt grusomt) og alkoholfri øl. Også lata jeg som bare:playful:

Men tar gjerne imot tips selv. Julebordbsesongen er straks over oss alle.

Jeg klarer ikke bestille alkoholfrutt om man sitter sammen i baren eller på restaurant, så jeg må finne på noe annet :schocked028
 
Vi skal på julebord på en resturant og jeg tenkte å dra innom dagen før å forklare situasjon for drivern. "Bare server meg alkoholfritt men ikke si noe"

Men blir kanskje litt teit:bag:

Jeg ville bare sagt fra den dagen jeg var der. Det er nok ingen som tenker på det. Om så er får du si at du skal spørre om allergener ;-)
 
Jeg er så dårlig på unnskyldinger. vurderer å bare si det! Første julebord 29 november. Da er jeg 9 uker på vei. Tror bare jeg må si det da. ;) Sa det 8+5 sist
 
Jeg sa det til ganske mange tidlig sist, men fikk påvist MA 11+4 :/ Var derfor kjipt å måtte ta "runden" med alle vi hadde sagt det til. Har lyst til å klare å holde det hemmelig så lenge som mulig, men jeg er en veldig åpen person (spesielt med mine nære venner) så vet ikke helt hvordan dette skal gå :hilarious: Tenkte kanskje å overraske svigers til jul (når vi forhåpentligvis er rundt 12 uker).
 
Synes det var utrolig tungt å holde det hemmelig sist, så denne gangen sier vi det til nærmeste familie og kollegaene som jeg arbeider tettest med. Da har jeg noen å støtte meg på om noe skulle skjedd også.
 
Jeg sa det til ganske mange tidlig sist, men fikk påvist MA 11+4 :/ Var derfor kjipt å måtte ta "runden" med alle vi hadde sagt det til. Har lyst til å klare å holde det hemmelig så lenge som mulig, men jeg er en veldig åpen person (spesielt med mine nære venner) så vet ikke helt hvordan dette skal gå :hilarious: Tenkte kanskje å overraske svigers til jul (når vi forhåpentligvis er rundt 12 uker).
Skjønner så utrolig godt hva du mener. Jeg var gravid i sommer. Hadde en MA i august. Så jeg har ikke sagt det til typen enda en gang. Tror liksom ikke noe på at det går bra. Gikk sjeis i uke 7 forrige gang og merket ikke før i uke 11 så skal drøye lengst mulig med å si noe. Ei på jobben vet da, hun og jeg snakker mye
 
Jeg har allerede sagt det til et par venninner og kusina mi :p Tenker vi sier det etter TUL 20/11 for da er jeg i uke 9 :dance008
 
Går dere privat for TUL?
 
Hva er det man får svar på ved å se nakkefold?

Får ikke 100 % svar, men fostre med downs syndrom har gjerne fortykket nakkefold som man bare kan se rundt den tiden (så vidt jeg har forstått). Pluss at jeg gjerne vil få bekreftet at det fortsatt er liv da :happy:
 
Får ikke 100 % svar, men fostre med downs syndrom har gjerne fortykket nakkefold som man bare kan se rundt den tiden (så vidt jeg har forstått). Pluss at jeg gjerne vil få bekreftet at det fortsatt er liv da :happy:
Takk for svar!!
 
Back
Topp