Sovepose/nattpose

Kindermamma

Elsker forumet
Februarhjertene2017
It's gonna be May 2019
Er det noen av dere som bruker sovepose eller nattpose på de små? Hvilket merke har dere og er dere fornøyde? Lillebror her bare sparker av seg dyna på natta og våkner av at han er kald, så nå må vi finne på noe her.
Har en fra Sparkjøp, men er ikke sånn kjempefornøyd med den. EasyGrow sin er visst nok best i test, men synes den er litt dyr uten å høre om noen erfaringer først.
 
Vi har også en som bare sparker av seg dyna, men har ikke pose ennå så følger med for tips :)
 
Siden vår har en tendens til å sovne med oss, så ser vi utfordinger med å få henne inn i nattposen sovende. Håper vi får det til, foreløpig har vi poser fra ikea, aner ikke hvordan de er i bruk/holder varmen etc siden vi knapt har brukt dem.
 
Sniker.

Vi har bare brukt pose siden hun var 6 mnd. (straks 2 år nå). Har Easygrow sin (opptil flere størrelser :hilarious:) og er veldig fornøyd :)
Bare å snike :D Jo flere svar jeg får, jo bedre :)
 
Søren, nå har mini lagt seg, men vi kjøpte en pose på engler og cowboyer. Den er grei, men knappene over skuldrene har litt lett for å gå opp når han sparker. Men han får ikke sparket helt av seg posen. Den er veldig god og myk. Kan se om jeg finner merket når jeg er oppe og kikker om han etterpå.
 
Denne er det. Liewood sin.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20191024_192915_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20191024_192915_com.android.chrome.jpg
    12,6 KB · Visninger: 11
Er det noen av dere som bruker sovepose eller nattpose på de små? Hvilket merke har dere og er dere fornøyde? Lillebror her bare sparker av seg dyna på natta og våkner av at han er kald, så nå må vi finne på noe her.
Har en fra Sparkjøp, men er ikke sånn kjempefornøyd med den. EasyGrow sin er visst nok best i test, men synes den er litt dyr uten å høre om noen erfaringer først.

Jeg har easygrow- ELSKER den!! Brukte den til storebror, og nå mini! Kunne seriøst ikke klart oss uten! Holder seg god og varm, så blir sjeldent kald! :)
 
Sniker jeg også
Vi er veldig fornøyde med Easygrow :)
Glidelås både oppe og nede så man slipper å åpne hele posen for å bytte bleie.
 
Hvor er glidelåsen på denne? Lett å åpne for å bytte bleie? :)
Den går fra der du ser duskene på høyre side og hele veien ned og over til venstre side. Over glidelåsen og duskene (som du kan ta av) er det en knapp. Så du kan åpne hele greia. Veldig kjekt da du ikke trenger å stappe babyen nedi, bare ha opp, legge hen oppå bakdelen og brette over og ha igjen glidelåsen :)
 
Sniker jeg også
Vi er veldig fornøyde med Easygrow :)
Glidelås både oppe og nede så man slipper å åpne hele posen for å bytte bleie.
Vi har easygrow og er veldig fornøyd :)
Er den såpass tykk at jeg ikke trenger dyne eller noe over? Hvordan godt temperatur regulerer den? Vi har sola inn på soverommet på morgenen og da stiger temperaturen raskt på rommet vårt.
 
Er den såpass tykk at jeg ikke trenger dyne eller noe over? Hvordan godt temperatur regulerer den? Vi har sola inn på soverommet på morgenen og da stiger temperaturen raskt på rommet vårt.

Kommer an på hvor tjukk pysj du har under og temperaturen på soverommet.
På kaldeste vinteren har vi hatt dyne over. Du kan variere med teppe og vinter eller sommerdyne også.
 
Back
Topp