Oktoberskravla

Mulig jeg ikke har fått med meg dette?:) hva har skjedd?
Bilulykke for snart 8 år siden, fått yrkesskade og ufør pga den og sliter med sterke smerter. Kjempet lenge mot forsikringsselskapet. Og de har kun behandlet meg som dritt. Så må saksøke. Hadde jeg godtatt 300,000 så hadde jeg endt opp med kanskje 50,000 totalt etter skatt og utgifter... virker ikke verdt det når advokaten mener vi har en god sak...

Bilulykke for snart 8 år siden, fått yrkesskade og ufør pga den og sliter med sterke smerter. Kjempet lenge mot forsikringsselskapet. Og de har kun behandlet meg som dritt. Så må saksøke. Hadde jeg godtatt 300,000 så hadde jeg endt opp med kanskje 50,000 totalt etter skatt og utgifter... virker ikke verdt det når advokaten mener vi har en god sak...
Bare kr 50.000,- av kr 300.000,- etter skatter og avgifter :woot:
Det er jo horribelt

Godt det ikke bare er oss.

Vi hadde jo på en måte ryddet gangen siden vi skulle få besøk. Mao samlet litt sko på hylla, satt noen sekker og bagger og liggeunderlag (to unger på overnattingstur i helga...soveposene var fakrisk kommet bort fra før...) men ryddig, stilren, insta-vennlig gang hadde vi slett ikke

Ungen som var med hjem fra skolen vokser nok opp i et mer sånn..... Ryddig og pent hjem.
Her synes gjestende unger det er greit å bare slenge fra seg alt midt på gulvet :rolleyes:

God morgen alle sammen.
Mulig jeg angrer litt på at jeg sa jeg skulle prøve meg på jobb i dag, men nå må jrg jo bare dra siden jeg har TV. Satser på formen blir bedre utover dagen.

Håper alle får en fin dag:)

Foretrekker egebelig heller disse som er mer vant til den standarden huset vårt holder, og derfor ikke blir sjokkert over leker på gulvet og sko i gangen... Menmen, hun overlevde

Jeg skulle helst gravd meg ned og våknet igjen neste fredag ettermiddag kjenner jeg.

Det er ikke det at det er ille, jeg er bare sliten. Ikke helt i form.

I dag må jeg handle. Til kveldmat, pølser og brød til 70 stykker. Til frokost, havregrøt og brødmat, og til mat i hånden baguetter med ost og skinke. Og frukt.

Tilpasses en som ikke tåler laktose og gluten og to som bare ikke tåler gluten. Hun med laktose tåler heller ikke banan, mango og laks/ørret men det er enklere.

Jeg må altså ha glutenfritt brød/knekkebrød og det er en verden jeg ikke kjenner. Glutenfrie tacolefser til tre unger og trippelsjekke krydderblanding og ost (hvitost er i seg selv laktosefri, men sånne raspede blandinger er blandinger og visstnok ikke alle laktosefri har jeg fått tips om) og noe som gjør nytten som baguette med ost og skinke? Altså glutenfritt. Må huske et sånn beger blå soft også, den er jo uten melk så da er vel den uten laktose. Sjekke.
Og pølsebrød. Eller lomper?
Og sjekke pølsene, det er vel melk i noen av dem også.

Pust

Vel. Det er bare det som ikke trenger kjøleskap jeg skal kjøpe i dag, ellers skal vi handle resten i morgen rett før avreise. Oppmøte for avreise er 1715 så jeg må nok gå litt tidlig fra jobb for å få det i havn.

Så har jeg altså meldt meg, eller antatt at det er min jobb rett sagt, å være med korpset som leder på øvingshelg, derav denne handlingen, og altså at jeg må pakke liggeunderlag og sovepose til både meg og guttungen.

Vi kommer hjem søndag og da er klokken stilt tilbake til normaltid og jeg er trøtt den neste uken for å tilpasse meg dette her er jeg ikke god på. Jeg våkner tidlig og blir stuptrøtt utover dagen av den grunn lenge.

Kommer fint med det mandag når jeg skal ta et fly som går kl 7, det er å jo å stå opp i grusotta det. Bare at vi skal ut og spise middag, firmaets julebord, etter kurs og en runde fagene på fortet, den kvelden. Og kurs igjen neste morgen.

Som er halloween så jeg er ikke hjemme med ungene så mannen må klare det selv, det går vel det.

Men ja. November blir nok bedre.

Innen da er jeg vel kvitt denne irriterende forkjølelsen min også!

Back
Topp