Oktoberskravla

Boost for følelsen av at huset bør holdes ryddigere når venner av barna åpner døra og utbryter "Oi".

Ja, gangen vår er full i jakker og sko i mengder....
Lurer mest på hvor folk gjør av sko de bruker daglig jeg, våres står framme.
De som ikke brukes daglig står i skapene da.

Minuset med bestilling på miinto er at det er flere butikker man bestiller fra, det tenkte jeg ikke på da jeg bestilte.

Lurer mest på hvor folk gjør av sko de bruker daglig jeg, våres står framme.
De som ikke brukes daglig står i skapene da.
Vi er fem i huset, og alle har jo to eller tre par i jevnlig bruk. Og et par jakker hver.... Og ungene har bukser hengende.

Og ja. Litt ekstra.
Støvler. Fotballsko. Fotballer. Og enda mer klær. Fullt.

Vi er fem i huset, og alle har jo to eller tre par i jevnlig bruk. Og et par jakker hver.... Og ungene har bukser hengende.

Og ja. Litt ekstra.
Støvler. Fotballsko. Fotballer. Og enda mer klær. Fullt.
Ja alltid sko her også i gangen, gidder ikke hente de fram fra skapet ,hver gang vi skal ut.

Her drukner vi i sko og jakker :p og sekker :rolleyes:
Godt det ikke bare er oss.

Vi hadde jo på en måte ryddet gangen siden vi skulle få besøk. Mao samlet litt sko på hylla, satt noen sekker og bagger og liggeunderlag (to unger på overnattingstur i helga...soveposene var fakrisk kommet bort fra før...) men ryddig, stilren, insta-vennlig gang hadde vi slett ikke

Ungen som var med hjem fra skolen vokser nok opp i et mer sånn..... Ryddig og pent hjem.

Sekk henger på stol på kjøkkenet eller på rommet hans, jakker inni skapet , men sko er vi håpløse på.
Skolesekken er greit nok, den tas opp siden det gjøres lekser, men gymbag, korpssekk, fotballsekk, posen fra håndballtrening, den store sekken med disker til diskgolf... Lenge hsr vi hatt et ballnett med sikkert ti fotballer også, naboen sperret opp øynene da, hvorfor har dere så mange fotballer?? (hint, man får en på hver fotballskole, og våre unger har gått på en del sånne hver og sliter dem ikke ut og faren har også noen og en trikseball og ja....)

Skolesekken er greit nok, den tas opp siden det gjøres lekser, men gymbag, korpssekk, fotballsekk, posen fra håndballtrening, den store sekken med disker til diskgolf... Lenge hsr vi hatt et ballnett med sikkert ti fotballer også, naboen sperret opp øynene da, hvorfor har dere så mange fotballer?? (hint, man får en på hver fotballskole, og våre unger har gått på en del sånne hver og sliter dem ikke ut og faren har også noen og en trikseball og ja....)
Fotballer har vi i garasjen i ballnett der eller i putekassen ute.
Trenungsbager på garderoberommet (innimellom på badet)
Akkurat det er noe vi har system på for jeg orker ikke gangen full av sånt.

Jupp som sin mor muligens :(

Har vært mye verre før , nå går det hverfall ikke hull på trommehinnene lenger og godt er det.

æsj da, så kjipt :(
Huff da.. svarer seint jeg! Ting skjer, slik som livet og sykdom og gravididtet! Håper det går bedre nå:)

Fotballer har vi i garasjen i ballnett der eller i putekassen ute.
Trenungsbager på garderoberommet (innimellom på badet)
Akkurat det er noe vi har system på for jeg orker ikke gangen full av sånt.

Våre får ikke være i garasjen når det er kuldegrader sier mannen men han får finne en annen plass til dem. De gang egentlig ute men så ble det kaldt.

Garderoberom har vi ikke, eller det er gangen det ;)

Våre får ikke være i garasjen når det er kuldegrader sier mannen men han får finne en annen plass til dem. De gang egentlig ute men så ble det kaldt.

Garderoberom har vi ikke, eller det er gangen det ;)
Vi har garderoberom i 2 etasje. skulle gjerne hart eget rom til yttertøy og sko ++i 1.etasje

Mannen slår på alarmen for å ta frøkna for en gangs skyld... hva skjer? Han blir liggende og jeg står opp fordi jeg ikke vil at rutinene skal forskyves..: hva er da vitsen med at han har alarm om han ikke står opp?!
Hehe, høres kjent ut:P

Jeg er heldigvis ikke så syk.
Jeg er subfebril, men har ikke feber.
Jeg har vondt i halsen og tett i nesen og vondt i halsen men ikke helt syk, mer bare hangler.

Venter på oppdatering fra bekjent som vil ha stor betydning for eldste men håper i der lengste på gode nyheter.
Håper du er i bedre form:)
Og fikk gode nyheter!

Back
Topp