Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så Love ActuallyFått bestilt en julegave til ei venninne , resten av gavene satser jeg på å kjøpe på Ullared rett og slett.
Nå ser jeg julefilm og nyter søndagskvelden , blir en del planer neste uke også etter jobb ser jeg så greit med rolig søndag.
Den så jeg for noen uker sidenJeg så Love Actuallysatt med pc og litt lesing også
Det funker da ikke!Mannen slår på alarmen for å ta frøkna for en gangs skyld... hva skjer? Han blir liggende og jeg står opp fordi jeg ikke vil at rutinene skal forskyves..: hva er da vitsen med at han har alarm om han ikke står opp?!
For at vi skal få en ordentlig rutine så vekker vi henne litt før 9, for skift og flaske, så legger vi oss igjen. Lar vi hu bestemme så kan hu sove til 11-12 men da får hu ikke nok flasker iløpet av dagenDet funker da ikke!
Det være sagt, vekker dere henne på morgenen? Eller tok han henne ikke opp når hun var våken?
Hvilken rettsak?Ja.. jeg gir opp snart.. hadde det ikke vært for at det kan se dårlig ut i rettssaken så hadde jeg byttet fastlege..
Hva skal du?Gleder meg til sommerferien![]()
Mulig rettsak mot forsikringsselskapet til våren da de nekter å betale ut mer enn 300,000..Hvilken rettsak?![]()
Oi, det var en hektisk dagÅhh, nå var det godt å legge seg nedpå med minstemor for at hun skal sove.
Litt etter 1330 dro jeg fra jobb, hentet elste og dro til ortoptisten for noe som må ha vært tidenes enkleste kontroll, men hun mente han er mindre langsynt og ga nye briller. Derfra og via butikken for "et halvt brød, en type pålegg og 30 kroner i snop" til speidertur, vel hjemme 1550 etter å ha hentet i bhg var det å svi opp noen burgere, bare bittelitt svidd som jeg skar bort ved servering for å få i ungene mat mens jeg hjalp dem å pakke ferdig, begge to. 1645 dro jeg hjemmefra med mellomste og yngste, og leverte mellomste til overnatting i kirka. 1713 var jeg hjemme og lasset om bilen og overlot yngste til mannen som var kommet hjem, og leverte eldste på bedehuset, klar for speidertur. Gikk over veien til kiwi og handlet til pizza, hjem og stekte en burger til for jeg var utsultet, så lagde jeg pizza som 1920 skulle leveres i kirka til koret. Nå er jeg rimelig sliten.
Hehe, bra nattesøvn er bedre daLigger her på en snurr jeg
Ikke bare bare med sterke tabletter
Men om de funker på ryggen? Ikke helt sikker altså.... Men jeg får ta de den uka jeg har fått de for, og så får vi se om jeg gidder ta de mer.
Sover bedre om natta da, så mulig de hjelper på det
ÆsjHurra for feber på frøkna, igjen! (39,5 nå med leggetid, pjusk og svak i stemmen)![]()
God morgen og god bedringGod morgen
Ny uke i gang , 3 t søvn og en dprlig kropp grupper besøk av den fantastiske månedlige dritten
Jobb og så på stadion egentlig i kveld for sjekk av kiosk og spnn men tror muligens jeg bare dropper det rett og slett.
God morgenGod morgenher blir det oppgaveskriving i dag, må innom bibliotek, ellers bare ha en fin dag og kveld når unga kommer hjem