Permisjon

Sonniken

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Så, hvem har startet permisjonen nå? Eller hvor lenge er det eventuelt til du starter i permisjon? :)

Jeg hadde siste arbeidsdag i dag, så da er permisjonen offisielt startet for meg :p Er litt surrealistisk egentlig :) Håper egentlig hun venter med å komme til nærmere termin, samtidig er det veldig spennende at det kan skje egentlig når som helst :)
 
Jeg jobber tom neste torsdag. Har begynt å pakke sammen ting på jobb så det ikke blir igjen så mye til neste uke. Rar følelse:hilarious:
 
Har 10 arbeidsdager igjen. Tiden går så sakte...!! Trenger perm nå!
 
To uker igjen. Blanda følelser, gleder meg veldig til litt mer rolige dager og forhåptenligvis litt tid til å gjøre de siste forberedelsene, samt slappe av litt. Samtidig er det litt skummelt å overlate ansvaret til andre, spesielt når jeg vet det blir veldig hektisk for de gjenværende da vi bare har fått inn delvis erstatning for meg :shy:
 
Hadde svangerskapspenger før permisjonen startet, men mener jeg begynte permisjon på fredag i forrige uke.
 
Startet egentlig permisjon i går, men har bestemt meg for å ta et fag på skolen i ukene som kommer. :nailbiting: Skal på skolen gravideuke 38 og 39. Har vært hjemme noen dager nå, ig blur bare liggende på sofarn. Smertene er like ikke uansett Hva jeg gjør, så da kan jeg like gjerne holde hodet okkupert :woot:
 
Siste arbeidsdag er egentlig 29.10, men har vært 100% sykemeldt de siste 3 ukene.

Var på jobb i går for å pakke sammen arbeidsplassen min + møte kolleger og ha møte med hun som skal inn for meg :) En veldig fin avveksling fra å gå/ligge/sitte og kjede seg hjemme!

Tilbake på jobb igjen i midten av august!
 
Siste arbeidsdag er egentlig 29.10, men har vært 100% sykemeldt de siste 3 ukene.

Var på jobb i går for å pakke sammen arbeidsplassen min + møte kolleger og ha møte med hun som skal inn for meg :) En veldig fin avveksling fra å gå/ligge/sitte og kjede seg hjemme!

Tilbake på jobb igjen i midten av august!

Jeg slapp heldigvis å tømme arbeidsplassen min helt, bare ryddet litt raskt og gjort klar ting til vikaren.

Hvis hun kommer til termin her, så blir det nøyaktig 4 arbeidsdager på meg i juni før sommerferien starter :p
 
Jeg slapp heldigvis å tømme arbeidsplassen min helt, bare ryddet litt raskt og gjort klar ting til vikaren.

Hvis hun kommer til termin her, så blir det nøyaktig 4 arbeidsdager på meg i juni før sommerferien starter :p
4 arbeidsdager ja, det var ikke mye! :)

Jeg stappa permene mine + anna stæsj oppi to pappesker og satte de på gulvet ved siden av arbeidsplassen min. Kolleger skulle bære de på lageret for meg om det skulle bli behov :) Tom og rar pult! Så vant til rot, haha.

Permen min er ferdig ei lita uke før ferien starter, men avspaseringen er allerede startet da - så skolen er jo tom. Ingen jobb å gå til, med andre ord. Satser på at de bare lar det gå :)
 
4 arbeidsdager ja, det var ikke mye! :)

Jeg stappa permene mine + anna stæsj oppi to pappesker og satte de på gulvet ved siden av arbeidsplassen min. Kolleger skulle bære de på lageret for meg om det skulle bli behov :) Tom og rar pult! Så vant til rot, haha.

Permen min er ferdig ei lita uke før ferien starter, men avspaseringen er allerede startet da - så skolen er jo tom. Ingen jobb å gå til, med andre ord. Satser på at de bare lar det gå :)

Må si jeg holder ikke helt styr på dette med ferie og avspaseringen jeg, fri er fri tenker nå jeg :)
 
Startet vel perm mandag denne uka
 
Må si jeg holder ikke helt styr på dette med ferie og avspaseringen jeg, fri er fri tenker nå jeg :)
Samme her, pleier ikke å skille så mye på det akkurat - kaller det sommerferie :) Evt. høstferie osv.

Men, når man har hatt permisjon så har man ikke krav på avspaseringa - dermed blir det litt viktigere å følge med. Egentlig er man disponibel for kommunen i tiden før lovpålagt ferie starter, men sjansen for at kommunen kommer til å sette meg til noe arbeid når skolen uansett er stengt er nok forsvinnende liten :)

Mulig jeg må ta ulønnet perm i ei uke (23.6-1.7.), men i følge rådgiveren i Utdanningsforbundet så pleier de aller fleste arbeidsgivere å se mellom fingrene på det om det ikke er snakk om så alt for mange dager med avspasering :)
 
Samme her, pleier ikke å skille så mye på det akkurat - kaller det sommerferie :) Evt. høstferie osv.

Men, når man har hatt permisjon så har man ikke krav på avspaseringa - dermed blir det litt viktigere å følge med. Egentlig er man disponibel for kommunen i tiden før lovpålagt ferie starter, men sjansen for at kommunen kommer til å sette meg til noe arbeid når skolen uansett er stengt er nok forsvinnende liten :)

Mulig jeg må ta ulønnet perm i ei uke (23.6-1.7.), men i følge rådgiveren i Utdanningsforbundet så pleier de aller fleste arbeidsgivere å se mellom fingrene på det om det ikke er snakk om så alt for mange dager med avspasering :)

Ah, skjønner! Forstår ikke helt hvorfor det skulle påvirke rettighet til avspasering jeg da, har ikke hørt noe om det.. Menmen, jeg satser på det går greit :)
 
Har vært 100% sykmeldt i noen uker, men siste arbeidsdag skal egentlig være i morgen. Var innom jobb for et par uker siden å tok med meg tingene mine, herlighet hvor mye ting og tang man har i en barnehage! Er ganske sikker på at jeg hadde mer skift og utetøy enn barna :hilarious:
 
Vært sykemeldt et par måneder (!!) men permisjonen startet på tirsdag, og det er stas å være i permisjon og ikke sykemelding. Nå kan det jo skje når som helst! Selv om jeg gjerne venter litt til. En uke kanskje? Går sikkert over tiden, skal jeg tippe.
 
Har to uker igjen før perm, men siden jeg er 40% sykmeldt er det bare seks arbeidsdager igjen.
En utrolig lettelse for min del, kjente jeg.
 
Back
Topp