Black friday

Eletrisk bil til minstemann
IPhone til hun eldste
Tråløse headset til begge jentene, helst av litt kvalitet. Blir sikkert noen julegaver også.

Babycall
Julegave til samboer

Mulig teit spørsmål, men når er dagen? :p
Jeg har egentlig ikke noe konkret jeg trenger tror jeg, pleier dessverre å kjøpe ting fortløpende etter behov :( kanskje jeg bør bli flinkere til å utnytte tilbud?!

Konkret er det dagen etter thanksgiving i USA som er 4. Torsdag i november.

Reelt her i landet er det sånn ca siste halvdel av november med diverse Black week og "vi er så spent, vi må tjustarte blackweek" etterfulgt av det som skulle vært cyber monday mandagen etter Black friday, men som blir cyber week etter at man har hatt Black week også på nett ;)

Reelt her i landet er det sånn ca siste halvdel av november med diverse Black week og "vi er så spent, vi må tjustarte blackweek" etterfulgt av det som skulle vært cyber monday mandagen etter Black friday, men som blir cyber week etter at man har hatt Black week også på nett ;)
Men selve black friday er 29 nov.

Altså et par uker da?!

TV - vi har flatskjerm fra 2008 (typ 32 tommer :p)
julegaver:
gameing stol kanskje til sønnen
blender (til meg)
sandwich grill til mannen

TV - vi har flatskjerm fra 2008 (typ 32 tommer :p)
julegaver:
gameing stol kanskje til sønnen
blender (til meg)
sandwich grill til mannen
Her er det kengubarnet som skal ha ny TV, evt at vi kjøper nytt og han overtar vårt. Hans er nemlig altfor liten.

Hva er det typisk tilbud på og hvor? Gjelder det nett også? Liker bedt nett
Jeg handler bare på nett den dagen.
Handlet TV for noen år sidestille en veldig god pris , kjøpte skylanders da det var poppis til 60% rabatt.
Tror det er endel tråder her inne, mulig man kan søke og så få opp hva folk kjøper.

Back
Topp